Elikkäs onkos kellään kokemusta Ylöjärvellä sijaitsevasta Suzukin virallisesta huollosta? Olisi tuo 12tkm huolto keväällä edessä ja vaikuttaisi nimittäin hinnallisesti olevan erittäin hyvä vaihtoehto RM-Heinoon verrattuna. Puhelimella kun hintoja tiedustelin olivat hintaerot melkoiset. Kössi kertoi huollon maksavan n.150-170 töineen päivineen kun RM-Heinolla liikuttiin 300-350 nurkilla!!!! Jos vaan työt tehdään kunnolla ja kaikki myös tehdään niin vaikuttaa melko edulliselta. Kertokaa jos on kommentteja kyseisestä huoltoliikkeestä.
www.kossinhuolto.com
Kysymys huoltoliikkeestä? - Kössin huolto
Hyvä huoltopaikka toi on ja tekee todellakin kaikki työt mitä huolto sisältää... Ite käytin 6tkm huollossa tuolla jonka jälkeen ketjutkin kiilsi ku uudet!!
sama linkkinä: Kössi
sama linkkinä: Kössi
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Ja viri hommat doctor bikessä epilässä 
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
- busapappa2
Kompataan kamuja !
Kössi on todellinen pro ÄIJÄ, mitä tulee Haybusaan, takuuvarma tietämys ja kokemus nimenomaa Busasta ! Joskin olen hänen kanssaan ollut yhteydessä lähinnä puhelimitse, koska sattuneesta syystä mun mopoo huolletaan Bikedoctorilla Epilässä.
Kössiltä on aina poikkeuksetta saanut neuvoja melkein asiassa kuin asiassa. Hintalaatusuhde on kohillaan. Enempää en pysty Kössiä kehumaan, koska ei ole kokemusta .
Kössi on todellinen pro ÄIJÄ, mitä tulee Haybusaan, takuuvarma tietämys ja kokemus nimenomaa Busasta ! Joskin olen hänen kanssaan ollut yhteydessä lähinnä puhelimitse, koska sattuneesta syystä mun mopoo huolletaan Bikedoctorilla Epilässä.
Kössiltä on aina poikkeuksetta saanut neuvoja melkein asiassa kuin asiassa. Hintalaatusuhde on kohillaan. Enempää en pysty Kössiä kehumaan, koska ei ole kokemusta .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT