Ihan eka on nykyinen... -03 keksivät värittää sen kokonaan mustaksi Hesan messuilla me tapasimme ja ensi silmäyksellä olin myyty mies Kahta en vaihtais: Kumpaakaan "tipua"...
shuttlex kirjoitti:Lyhyt, selkeähkö kysymys...Katselin vaan kun jollakin on se paras, jonkun uusi tai vanha jne. Ja minä vuonna tää modelli on saanut kasteensa?
...mjaa...oma 'puska' löyty inetin välityksellä tuolta Belgian maaperältä erittäin hyvän ystäväperheen välityksellä....noh,totuuden nimessä täytyy sanoa,että ensikesäksi kun toi väritys muuttuu.....unelmahaukka on mullaaaa......
..nii eka,muttei viimenen....
shuttlex kirjoitti:Lyhyt, selkeähkö kysymys...Katselin vaan kun jollakin on se paras, jonkun uusi tai vanha jne. Ja minä vuonna tää modelli on saanut kasteensa?
Kiitos vaan , mutta kyseenalaistan kunnian saada prinsessatitteliä yksinkertaisilla kysymyksillä, joten hmmm... Mutta Pocalle kuuluu ehdottomasti First ladybusanisti-titteli!
Ensimmäinen busani ja nykyinen löytyi Mp-Messuilta 2003.. Messuilla itseasiassa ei osto ollut mielessä , mutta kotimatkalla rupesin laskeskelemaan vähän ja värikin kun sattui olemaan speeciaalieditioni :laugh: Niin pakkorakohan sitten oli..:p
Hmm.. yhden maanantai yksilön vetäsin jo valmiiks viimme kesänä. ja toisen korkkasin heinäkuun puolen välin paikkeilla. Toista siis viedään. Niin ja jos jotain käänteen tekevää uusiinbusseihin ilmestyy niin eihän tiedä vaikka toisesta rupeisin haaveileen
Kuparihopea -99 malli oli ensimmäinen ja viime huhtikuussa vaihtu bränikkään -04:seen mustapurppuraan.
Mustapurppura osuu ainakin omaan silmään paremmin. Makuasia... Busa on se seuraavakin sitten joskus....
RHead kirjoitti:Ensimmäinen busani ja nykyinen löytyi Mp-Messuilta 2003.. Messuilla itseasiassa ei osto ollut mielessä , mutta kotimatkalla rupesin laskeskelemaan vähän ja värikin kun sattui olemaan speeciaalieditioni :laugh: Niin pakkorakohan sitten oli..:p
Niin tutulta kuulostaa. Aika monta busanistia taidettiin leipoa noilla -03 messuilla.
Eka busa on joo. Tuo shuttlexin teksti ei kyllä ihan noin vaan auennut, vaikka sen piti lyhyt ja selkeähkö ollakin, mutta onneksi tuo otsikko pelasti. Pakko muuten vielä tuohon Sepen kommenttiin kommentoida, että -03 messuilla hommasin ittelleni vielä nimeltä mainitsemattoman 636-kuutioisen, vasta vuosi sitten aloin hieromaan kauppoja busaan...