Enpä tiiiijjjä kiinnostaako kettäää....

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
käppänä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käppänä »

Mutta kerron silti.
Tiistaina laskeudun täältä keskemmältä suomea etelämmäksi Salo-helsinki akselille. Kaveri (tai siis minä itse) kutsui leikkimään mutkaisille hyväpintaisille pikkuteille kanssaan. Tälle kevättä on tullut 3000 km ja taitaa ti-to ko määrä tuplaantua :rocket

Eli pois alta risut ja männunkävyt ja hymyillään kun tavataan. Minua hymyilyttää jo nyt :thumbup:

Varulta http://galleria.busanistit.org/v/Busat/A.A/ , jos haluatte (jostakin kumman syystä) vältellä.... Muuten tuo valkea töhnä kuvassa on lunta <=== huomaa, että intoa riittää ajeluun kymmene vuoden tauon jälkeen vaikka vähän viliposemmallakin kelillä .

Edited By käppänä on 1242564100
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
jbusa

Viesti Kirjoittaja jbusa »

Joo kyllähän täällä pätkää riittää... Torstaina (18.00?) sitten vaan Suvirantaan, täällä juttua. Ja tosta vielä kaupanpäälle reitti. :) Siis ehdotus, mutta esim. Someron jälkeen tuo vanha härkätie on ihan mukavaa baanaa... :bike: Ja ihmettelisin suuresti jos ei perillä bongaisi busansteja, itsekin yritän paikalle... :smoking:
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."

- Henry Miller -
Vastaa Viestiin