Tuntuupa busa kevyeltä
-
83-1245961366
-
100-1208981616
Mulla oli kanssa kaverin 02-mallinen Busa lainassa päivän, kun hän halusi koeajaa tuota uutta mallia. Kyllä tuntui kankealta vanha malli. Samaa sanoi kaveri koeajon jälkeen...Surkka kirjoitti:3 vuotta veemaxilla ajellut ja nyt busa alla...jos joku kehtaa sanoa että busa on kankea ja painava ni suositteleen ajamaan veemaxilla yhden kesän ja johan kevenee busa seuraavaksi kesäksi...melkein kun mopolla ajais,joskin tehoa tuntuu ihan kivasti olevan
-
114-1204989678
Paha mennä sanoo mitää ku en oo uutta mallia kokeillu, mutta uuden rengassetin vaihdon jälkeen (etenkin etusen) tuntuu et pitää mutkissa toppuutella, ettei se kaatuis suoraan kyljellee. Ja yllättävän ketteräks, ehkä liiankin, tuli tuolleen käännellä/puikkelehtia. Ei olis uskonu eroa, kun ajo-ominaisuudet on hiljalleen heikentyny niin se on itse mahdotonta huomata.dare kirjoitti:Surkka kirjoitti:3 vuotta veemaxilla ajellut ja nyt busa alla...jos joku kehtaa sanoa että busa on kankea ja painava ni suositteleen ajamaan veemaxilla yhden kesän ja johan kevenee busa seuraavaksi kesäksi...melkein kun mopolla ajais,joskin tehoa tuntuu ihan kivasti olevan
Mulla oli kanssa kaverin 02-mallinen Busa lainassa päivän, kun hän halusi koeajaa tuota uutta mallia. Kyllä tuntui kankealta vanha malli. Samaa sanoi kaveri koeajon jälkeen...
Nyt voin itsekin sanoa samaa... Eli tuntuupas se busa kevyeltä
-
109-1245491818
Tuo pyörä muuttuu kyllä hemmetisti kun vaihtoi alle uudet corsa kolmoset, eteen sekä taakse. Vanhat oliki jo niin kulunu, ei kuitenkaa ihan kankailla saakka.
Kuluneilla kumeilla tuntu nimittäin pirhanan paljon raskaammalta kun nyt näillä uusilla.
Oikeen säpsähti kun meni muutamasta liikenneympyrästä
" hey, wau ! täähän menee mutkat melkein automaattisesti "

Kuluneilla kumeilla tuntu nimittäin pirhanan paljon raskaammalta kun nyt näillä uusilla.
Oikeen säpsähti kun meni muutamasta liikenneympyrästä
" hey, wau ! täähän menee mutkat melkein automaattisesti "