
Yläkolmio
Fastm8 kirjoitti:Niimpä, jatkot aina ketjukaupan kautta. Joten eipä paljon ole hyötyä 2"-5" jatkopalasta swingiin. 5" jatko -mitoitettu ketju kun ei oikein toimi 2" jatkon kanssa, eikä päin vastoin.
Hmm... minun ajatus mallilla toimii kyllä. 18 piikkinen eturatas huippunopeuksille ja vartille 16 piikkinen ja hyvin säätyy. Tosin alue on 18 piikkine 2,5" ja 16 piikkine n.4".


Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa 

Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua.ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa

JesMiksaK kirjoitti:ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa
Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua.


Juu kyllä nyt näyttää, että lykkääntyy tämä projekti tuonne parin viikon päähän ku pitää ens viikoksi lähtä lasketteleen eikä oo vielä kerenny koneistaa niitä osiakaan. Mutta kyllä ne vielä tulee ennen ajokauden alkua.ksthb kirjoitti:MiksaK kirjoitti:ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa
Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua.
JesMulle yks pari heti kun ovat valmiit

Mutta asiaan, jätin kolmion hankkimatta tuolta: http://www.hayabusazone.com/tripleclamp.html
ja tilasin sen täältä: http://www.tracdynamics.com/e-catalog/index.htm
samalla sai kunnollisen ohjausiskarin http://www.scottsperformance.com/indexmain.html
joka käy suoraan kyseiseen kolmioon ja kaikki vielä samasta paikasta, ups kulki ja amex toimi, 2 viikkoo ja osat oli suomessa, kotiovella tullit maksettuna.
Kuviakin ois mutta mä niitä osaa tänne liittää.
Morjens taas.
ja tilasin sen täältä: http://www.tracdynamics.com/e-catalog/index.htm
samalla sai kunnollisen ohjausiskarin http://www.scottsperformance.com/indexmain.html
joka käy suoraan kyseiseen kolmioon ja kaikki vielä samasta paikasta, ups kulki ja amex toimi, 2 viikkoo ja osat oli suomessa, kotiovella tullit maksettuna.
Kuviakin ois mutta mä niitä osaa tänne liittää.
Morjens taas.
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä...-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592
Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"...

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592
Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"...
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä...
Jeps, putiikki oli Promachining, nykyään näemmä PMRComponents
Ei halvin enää mutta lienee varma toimittaja.
Club 100 m/s
jarim kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592
Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"...
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä...
Tossa ois aika edullisia ja laaja valikoima. Itse meinasin tilata kans kolmion.
http://www.yanashiki.com/SearchResults.asp?Cat=90