Mistä nickki - Syntynyt?

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
max69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja max69 »

Niin tässäpä vaan tuli mieleen että mistä kukakin tuon oman nickinsä on keksiny/muokannu.
Oma tullut joskus vuonna miekka ja kilpi kolikkopelien myötä Max ei liity nimeen (tai kokoon ainakaan vielä) mitenkään, ja tuo 69 ei liity ikään :;): .
Ja siis tullut vuosia myöhemmin mukaan. :shocked:
Joissain kansallisilla palstoilla joutunut lisäämään tunnuksen FIN.

Edited By max69 on 1205617249
VP of FUEL ALCOHOL

Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
mike

Viesti Kirjoittaja mike »

max69 kirjoitti:Niin tässäpä vaan tuli mieleen että mistä kukakin tuon oman nickinsä on keksiny/muokannu.

=Tuli päissään mieleen... ;)
Helppo arvata meikäläisen kohdalla. Numerotiedustelustakin löytää oikeen numeron kunhan tietää etunimen ja suunnilleen missä asuu... Sen verran erikoisella etunimellä (suomessa) siunattu...
MGa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Mulla on nickissä etunimen eka kirjain ja sukunimen 2ekaa.
duunista peräisin kun siellä käytettiin tuollaista lyhennettä nimille...
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
rex

Viesti Kirjoittaja rex »

Mun eka auto (Citroén ID- 71) oli rekisterinumeroltaan REX-100 ja siitä toi rex jäi. Onhan toi rex myös latinaa ja tarkoittaa "HERRA", joten onhan se vähän turhan raflaavakin, mutta...kuitenkin
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...nimestä, ei tartte paljoa salapoliisityötä kun tuo on selevitetty että miten =o)
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Jepa, Jukkis eli Jukka... tämä on vaikeaa... :)
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Quadron

Viesti Kirjoittaja Quadron »

Mulla toi nikki tuli joskus 90-luvun alussa kun modeemilla mentiin lankalinjoja pitkin purkkeihin eikä internetistä ollut vielä mitään tietoa vuosiin.

Se, että mistä tuon nimen keksin kun johonkin piti rekisteröityä on arvoitus jota en enää muista. Mukana tuo on kuitenkin kulkenut...
nyypie

Viesti Kirjoittaja nyypie »

Mä oon ikuinen aloittelija, siitäpä se vääntyi..
Candyman

Viesti Kirjoittaja Candyman »

Entinen -07 busa oli väriltään Candy Sonoma Red... eli Candyman.
Uus -08 Metallic Phantom Gray / Pearl Nebular Black, eli pitäskö vaihtaa nickki??? Esim. Metallicman... phantoman... olisihan tuossa noita vaihtoehtoja... :p
PeeKee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

Minä olin jo termospullon kokoisena PEKE mitä vanhat tuttavat vieläkin käyttää, mut joillekin rekisteröitymistä vaativille sivuille oli mutitakin Peke nimisiä joten muokkasin nimen PeeKee. :blues:
Köpi

Viesti Kirjoittaja Köpi »

Oikeaa nimeäni ei ole edes äitini käyttänyt yli 40 vuoteen, vaan siitä tehtyä lyhennöstä...
77-1120930780

Viesti Kirjoittaja 77-1120930780 »

Entisellä työpaikalla oli järjestelmä missä missä otettiin etunimestä eka kirjain ja kolme sukunimestä. Siitähän se sitten on tullut ja usein ei ole varattuna. :)
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Aikoinaan tuli mopolla hurjailtua ja Mikkelin kaveri rupes 'nimitteleen' -Äänekosken Agostiniksi-..........se yhdistettynä idoliin Giacomoon...melko selvä asiayhteys :p
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Bändissä on kaikki kaljupäisiä ukkoja. Soiteltiin aikanaan vielä suomenlippu-kitaroilla. Eräällä keikalla rokkipuolen jätkät olivat sutanneet bändimme julisteen ja kirjoittaneet nimen tilalle "Humppanatsit" ... eli siitä hiukan "siistimällä" foorumille sopiva Humppanisti

Alkujaan (kesä 2006) mun nickki oli jussibussi mutta se vaihdettiin Humppanistiksi sekaannuksien välttämiseksi (Bussijussin kanssa)

Edited By Humppanisti on 1205783726
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

Linksterman ei varmaankaan avaudu ihan helpolla. Man tuli intissä yhdeltä reggaediggarilta. Jamaikalla kaikilla pitää olla joku -man loppu.

Links tulee tulee tietenkin Microsfotin Links golf pelistä jonne innolla väänsin erästä suomalaista kenttää vuonna 1 tai 2 tätä vuosituhatta. Näistä sitten yhteen nimi, Linksman tuntui hiukan liian saksalaiselta vasemmistolaiselta joten lisäsin sinne keskeen sen ter -tavun. Sille ei ole selitystä mutta eihän kaikelle tarvitsekaan olla. :bulb:
Vastaa Viestiin