Niin tässäpä vaan tuli mieleen että mistä kukakin tuon oman nickinsä on keksiny/muokannu.
Oma tullut joskus vuonna miekka ja kilpi kolikkopelien myötä Max ei liity nimeen (tai kokoon ainakaan vielä) mitenkään, ja tuo 69 ei liity ikään .
Ja siis tullut vuosia myöhemmin mukaan.
Joissain kansallisilla palstoilla joutunut lisäämään tunnuksen FIN.
max69 kirjoitti:Niin tässäpä vaan tuli mieleen että mistä kukakin tuon oman nickinsä on keksiny/muokannu.
=Tuli päissään mieleen...
Helppo arvata meikäläisen kohdalla. Numerotiedustelustakin löytää oikeen numeron kunhan tietää etunimen ja suunnilleen missä asuu... Sen verran erikoisella etunimellä (suomessa) siunattu...
Mun eka auto (Citroén ID- 71) oli rekisterinumeroltaan REX-100 ja siitä toi rex jäi. Onhan toi rex myös latinaa ja tarkoittaa "HERRA", joten onhan se vähän turhan raflaavakin, mutta...kuitenkin
Entinen -07 busa oli väriltään Candy Sonoma Red... eli Candyman.
Uus -08 Metallic Phantom Gray / Pearl Nebular Black, eli pitäskö vaihtaa nickki??? Esim. Metallicman... phantoman... olisihan tuossa noita vaihtoehtoja... :p
Minä olin jo termospullon kokoisena PEKE mitä vanhat tuttavat vieläkin käyttää, mut joillekin rekisteröitymistä vaativille sivuille oli mutitakin Peke nimisiä joten muokkasin nimen PeeKee.
Entisellä työpaikalla oli järjestelmä missä missä otettiin etunimestä eka kirjain ja kolme sukunimestä. Siitähän se sitten on tullut ja usein ei ole varattuna.
Aikoinaan tuli mopolla hurjailtua ja Mikkelin kaveri rupes 'nimitteleen' -Äänekosken Agostiniksi-..........se yhdistettynä idoliin Giacomoon...melko selvä asiayhteys :p
Bändissä on kaikki kaljupäisiä ukkoja. Soiteltiin aikanaan vielä suomenlippu-kitaroilla. Eräällä keikalla rokkipuolen jätkät olivat sutanneet bändimme julisteen ja kirjoittaneet nimen tilalle "Humppanatsit" ... eli siitä hiukan "siistimällä" foorumille sopiva Humppanisti
Alkujaan (kesä 2006) mun nickki oli jussibussi mutta se vaihdettiin Humppanistiksi sekaannuksien välttämiseksi (Bussijussin kanssa)
Linksterman ei varmaankaan avaudu ihan helpolla. Man tuli intissä yhdeltä reggaediggarilta. Jamaikalla kaikilla pitää olla joku -man loppu.
Links tulee tulee tietenkin Microsfotin Links golf pelistä jonne innolla väänsin erästä suomalaista kenttää vuonna 1 tai 2 tätä vuosituhatta. Näistä sitten yhteen nimi, Linksman tuntui hiukan liian saksalaiselta vasemmistolaiselta joten lisäsin sinne keskeen sen ter -tavun. Sille ei ole selitystä mutta eihän kaikelle tarvitsekaan olla.