Hayabusa 2008
-
75-1201617019
- Masanaattori
-
98-1197316477
KingBusa kirjoitti:Testasin tänään uuden Zx10 kawan. Kiipee hitaammin eikä pärjää muutenkaan. Tarkka persfaktatuntuma.
Niin, kun tankissa lukee kawasaki...
Epilän tohtori (doctor bike) ähräs koko päivän eikä saanu säätöihin yhtä kawaa, tokas vaan että, suzukin saa tunnissa säätöihin
Edited By Jukkis on 1209873718
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
-
98-1197316477
- jakehaanpää
- Site Admin
busai kirjoitti:No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.
Kyl sielä sisäpuolella jotain "klipsuja" löytyy, elä vaan mee rikkoon. Haulla pitäis täältä foorumilta löytyä ohjetta. Ite en ole vielä irrotellut joten paremmin en osaa neuvoa.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
-
72-1202239073
Ne katteet on kiinni niin v1ttumaisesti, että sitä ei voi selittää mitenkään..... minä en ainakaan... vain katsomalla vierestä kun joku avaa joka osaa.... on niin monta piilokoukeroa ja vääntöä ... elkää availko jos ette ole täysin varmoja.... palasia lentää varmasti.. ???busai kirjoitti:No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.
Olivat Suzukin kursseillakin niitä rikkoneet, oikein ammattilaiset, vaikka kuinka oli neuvottu. Hyvin suunniteltu
Kyllä ne katteet aika hankalat on purkaa! Ainakin verrattuna edellisen mallin katteisiin.
Sillä on piilossa painettavia kumikiinnikkeitä, koukkuja, parhaimmillaan kolmea muovia toistensa kanssa limissä jne.
Itse irroittelin talvella molemmat posket ja purin keulankin, eikä jäänyt yli kuin kaksi isoa mustaa painettavaa muovinastaa ???
Niile ei sitten mistää enää kasausvaiheessa löytynyt paikkaa, no nyt sitten on Busa kevennetty malli!
Sillä on piilossa painettavia kumikiinnikkeitä, koukkuja, parhaimmillaan kolmea muovia toistensa kanssa limissä jne.
Itse irroittelin talvella molemmat posket ja purin keulankin, eikä jäänyt yli kuin kaksi isoa mustaa painettavaa muovinastaa ???
Niile ei sitten mistää enää kasausvaiheessa löytynyt paikkaa, no nyt sitten on Busa kevennetty malli!
jakehaanpää kirjoitti:busai kirjoitti:No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.
Kyl sielä sisäpuolella jotain "klipsuja" löytyy, elä vaan mee rikkoon. Haulla pitäis täältä foorumilta löytyä ohjetta. Ite en ole vielä irrotellut joten paremmin en osaa neuvoa.
Katteen irroitus
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
-
98-1197316477
Joo ton kattelin jo aiemmin,mutta ei taida olla paljoa apuja vasempaan poskeen.Ampua pitäs tollasen systeemin suunnittelija.Vmatti kirjoitti:jakehaanpää kirjoitti:busai kirjoitti:No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.
Katteen irroitus
- busapappa2
NONNINÄÄS ! Voiiii................
Ärkele sentäs . Valkonen "PIHASSA"
Piti Jumankekka mennä koeajaan, eihän tolle VOIII tehdä muuta kun hankkii se .
MITÄÄN negatiivista sanottavaa EI OOOO. Polvikulma matala mulle, mutta Jampan Jakkarat prikoilla höystettynä ja "matalat" Tapit, niin sekin on korjattu.
On se laite. JOSKIN todettava on, että omakin ON ihan huippuajettava, mutta toi "Tuleva" Valkoinen....................... Erittäin vaikee sanoin kuvailla, mutta siinä vaan on "SE JOKIN" Kissamainen pehmeys, ketteryys, RÄJÄHTÄVÄ lähtökiito. SIIS PAKKO SAADA.
Kyl nyvvaa jäi toi España HD hankinta kauas tulevaisuuteen ja K8 Valkkari siirtynee syssymmällä HEINON " Pihasta " MUN " Pihaan ". Sitä, että luovunko "Liekitetystä" en tiiä vielä itekkään, Mutta muutenkin rahoitus järjestynee, eli pietään kax, saattanen ton "Liekitetyn" ajella Spanskeihin, siellä kun pääsee hyödyntään ympäri vuotisen vakuutuksen TODELLA hyvin, ELI Palaset loksahteli paikoilleen n. tunnin koeajon aikana. Frendipiirissä kelpaan Busallakin Epsanjasa megeen, ja sessioihin saan AINA laina HD:n kuitennii. On se LAITE . "King of the ROAD" "Numero UNO" !
SE ON SIINÄ !
KLIX
KLAX
PLIX
PLOX
JA SIMSALABIM !
Edited By busapappa2 on 1210224343
Ärkele sentäs . Valkonen "PIHASSA"
Piti Jumankekka mennä koeajaan, eihän tolle VOIII tehdä muuta kun hankkii se .
MITÄÄN negatiivista sanottavaa EI OOOO. Polvikulma matala mulle, mutta Jampan Jakkarat prikoilla höystettynä ja "matalat" Tapit, niin sekin on korjattu.
On se laite. JOSKIN todettava on, että omakin ON ihan huippuajettava, mutta toi "Tuleva" Valkoinen....................... Erittäin vaikee sanoin kuvailla, mutta siinä vaan on "SE JOKIN" Kissamainen pehmeys, ketteryys, RÄJÄHTÄVÄ lähtökiito. SIIS PAKKO SAADA.
Kyl nyvvaa jäi toi España HD hankinta kauas tulevaisuuteen ja K8 Valkkari siirtynee syssymmällä HEINON " Pihasta " MUN " Pihaan ". Sitä, että luovunko "Liekitetystä" en tiiä vielä itekkään, Mutta muutenkin rahoitus järjestynee, eli pietään kax, saattanen ton "Liekitetyn" ajella Spanskeihin, siellä kun pääsee hyödyntään ympäri vuotisen vakuutuksen TODELLA hyvin, ELI Palaset loksahteli paikoilleen n. tunnin koeajon aikana. Frendipiirissä kelpaan Busallakin Epsanjasa megeen, ja sessioihin saan AINA laina HD:n kuitennii. On se LAITE . "King of the ROAD" "Numero UNO" !
SE ON SIINÄ !
KLIX
KLAX
PLIX
PLOX
JA SIMSALABIM !
Edited By busapappa2 on 1210224343
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT