Hayabusa 2008

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
75-1201617019

Viesti Kirjoittaja 75-1201617019 »

Sitten kun kyselyt oikein alkaa hitsaamaan niin kysy niiltä lainaavatko vaimoaan tai tyttöystäväänsä - ehkä ymmärtävät sitten ettei omia lainailla...
Vmatti

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

tetsa kirjoitti:Koeajolla käväisin, kohtalaisesti kulkee. Kaasussa todellakin löysää paljon ja pakoäänet tosi hiljaset. Jotain vaan puuttuu, että tulisi hommattua.

Rahhoo? :D
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Masanaattori

Viesti Kirjoittaja Masanaattori »

Vmatti kirjoitti:Rahhoo? :D
Ja ällyy !! :p :p
Member of MC Speedfreaks

"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"

Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....

Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

Osaisko joku kertoo käykö vm.99-07 busan eturatas k8:siin,kun eivät osaa sanoa stormilla eikä kaikki hyvin kaupassakaan.
KingBusa

Viesti Kirjoittaja KingBusa »

Testasin tänään uuden Zx10 kawan. Kiipee hitaammin eikä pärjää muutenkaan. Tarkka persfaktatuntuma.
Teho antaa tunteen ja vauhti fiiliksen
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

KingBusa kirjoitti:Testasin tänään uuden Zx10 kawan. Kiipee hitaammin eikä pärjää muutenkaan. Tarkka persfaktatuntuma.

Niin, kun tankissa lukee kawasaki... :thumbdown: ollaan jo "mettässä".. :rasberry:
Epilän tohtori (doctor bike) ähräs koko päivän eikä saanu säätöihin yhtä kawaa, tokas vaan että, suzukin saa tunnissa säätöihin :glare:

Edited By Jukkis on 1209873718
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
98-1197316477

No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.
jakehaanpää
Site Admin

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

busai kirjoitti:No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.

Kyl sielä sisäpuolella jotain "klipsuja" löytyy, elä vaan mee rikkoon. Haulla pitäis täältä foorumilta löytyä ohjetta. Ite en ole vielä irrotellut joten paremmin en osaa neuvoa.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

busai kirjoitti:No nyt on hermo kireellä,kertokaa ihmeessä onko siinä vaihevivun puoleisessa katteessa jotain jemmaruuveja kun oon avannut kaikki näkyvillä olevat ruuvit ja nipsut(2kpl ruuveja/3kpl nipsuja),eikä se kate liiku mihkään.
Ne katteet on kiinni niin v1ttumaisesti, että sitä ei voi selittää mitenkään..... minä en ainakaan... vain katsomalla vierestä kun joku avaa joka osaa.... on niin monta piilokoukeroa ja vääntöä ... elkää availko jos ette ole täysin varmoja.... palasia lentää varmasti.. ???
Olivat Suzukin kursseillakin niitä rikkoneet, oikein ammattilaiset, vaikka kuinka oli neuvottu. Hyvin suunniteltu :thumbdown:
kalle

Viesti Kirjoittaja kalle »

Tonnin tuollossa äimistelin kuinka paljon hankalampaa uuden
Busan katteiden irroitus on! Esim. edessä (lampun alla lähellä
etuputkia) on täysin piilossa kiinnike....

Menee helposti rikkomiseksi ellei tiedä mistä purkaa. Voi olla,
etten yhden kerran nähtyäni saisi vieläkään kunnialla irti?
jokiar

Viesti Kirjoittaja jokiar »

Noo, en vielä murehdi katteista, koska tänään tuohon pihalle tuli sitte uusi oranssi musta busaaa.. :kippis:
suiza

Viesti Kirjoittaja suiza »

Kyllä ne katteet aika hankalat on purkaa! Ainakin verrattuna edellisen mallin katteisiin.
Sillä on piilossa painettavia kumikiinnikkeitä, koukkuja, parhaimmillaan kolmea muovia toistensa kanssa limissä jne.
Itse irroittelin talvella molemmat posket ja purin keulankin, eikä jäänyt yli kuin kaksi isoa mustaa painettavaa muovinastaa ???
Niile ei sitten mistää enää kasausvaiheessa löytynyt paikkaa, no nyt sitten on Busa kevennetty malli!
Vmatti

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

jakehaanpää kirjoitti:

Kyl sielä sisäpuolella jotain "klipsuja" löytyy, elä vaan mee rikkoon. Haulla pitäis täältä foorumilta löytyä ohjetta. Ite en ole vielä irrotellut joten paremmin en osaa neuvoa.

Katteen irroitus
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
98-1197316477

Vmatti kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:

Katteen irroitus
Joo ton kattelin jo aiemmin,mutta ei taida olla paljoa apuja vasempaan poskeen.Ampua pitäs tollasen systeemin suunnittelija. :angry:
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

NONNINÄÄS ! Voiiii................ :angry:

Ärkele sentäs . Valkonen "PIHASSA" :D

Piti Jumankekka mennä koeajaan, eihän tolle VOIII tehdä muuta kun hankkii se .

MITÄÄN negatiivista sanottavaa EI OOOO. Polvikulma matala mulle, mutta Jampan Jakkarat prikoilla höystettynä ja "matalat" Tapit, niin sekin on korjattu.

On se laite. JOSKIN todettava on, että omakin ON ihan huippuajettava, mutta toi "Tuleva" Valkoinen....................... Erittäin vaikee sanoin kuvailla, mutta siinä vaan on "SE JOKIN" Kissamainen pehmeys, ketteryys, RÄJÄHTÄVÄ lähtökiito. SIIS PAKKO SAADA. :)

Kyl nyvvaa jäi toi España HD hankinta kauas tulevaisuuteen ja K8 Valkkari siirtynee syssymmällä HEINON " Pihasta " MUN " Pihaan ". Sitä, että luovunko "Liekitetystä" en tiiä vielä itekkään, Mutta muutenkin rahoitus järjestynee, eli pietään kax, saattanen ton "Liekitetyn" ajella Spanskeihin, siellä kun pääsee hyödyntään ympäri vuotisen vakuutuksen TODELLA hyvin, ELI Palaset loksahteli paikoilleen n. tunnin koeajon aikana. Frendipiirissä kelpaan Busallakin Epsanjasa megeen, ja sessioihin saan AINA laina HD:n kuitennii. On se LAITE . "King of the ROAD" "Numero UNO" !

:bowdown: :bowdown:

SE ON SIINÄ !

KLIX

KLAX

PLIX

PLOX

JA SIMSALABIM !

Edited By busapappa2 on 1210224343
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Vastaa Viestiin