Oletteko olleet vieraissa? - Triumph rocket lll kiinnostaa

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

Käytiin vamotin kanssa katsomassa HD Centerissä Herttoniemessä. Sain hallitukselta puollot, ei oikein kestä busan jalkakulmaa pitkissä matkoissa. Onko kukaan koeajanut, onko niin 'äijä' pyörä kuin miltä näyttää. Jos vaikka kakkospyöräksi ... :smoking:
Snowman

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Vinkki..osta paremmalle puolsikollesi oma pyörä..saa mieleisensä ja perhesopu säilyy..ja itse saat ajella busalla. :cool:

Edited By Snowman on 1222186160
jbusa

Viesti Kirjoittaja jbusa »

Makuasioitahan nämä, mutta istuin messuilla 15 sek raketin niskassa ja riitti; ei ole meitsin ajoasento! Selvisin siis kylmillä tyypeillä.

En nyt tosin vakavissani edes harkinnut...

Mutta jos pakko niin ota sitten tosiaan kakkospyöräx, ykkönenhän on selvä, eikö? :blues:
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."

- Henry Miller -
busatar

Viesti Kirjoittaja busatar »

rocketin takajakkaralla istuskellut tosin vähän ja vain kun ollut pakko,mutta mieulummin istun busan takapenkillä jos takana pakko olla.tämähän on niitä makuasioita.mutta ei ollut rocketin touring satula jossa mukavuus ehkä toista luokkaa.
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

No kyllä Rocketissa "Munaa" on, vääntöökin taitaa olla 200 nyyttonii, eli iha jees. Mutta Busanistille aikas "Möhkö" . Enpä ees ottas toisex ! :D ps. Tarja älä kerro Junnulle ! :D :D
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
86-1195822530

Viesti Kirjoittaja 86-1195822530 »

Keväällä myin Rocketin pois lyhyen omistuksen jälkeen. Rocketilla on kiva kruisailla kaupungilla ja näyttäähän se pihalla ihan kivalta, mutta jos haluaa nauttia myös mutkien ajamisesta niin ehkä se ei ole paras vaihtoehto. Mopo oli mulla kakkospyöränä ja aika vähän sillä tuli ajettua.

Tietysti jos busa tuntuu täysin väärältä pyörältä, on liian ketterä ja nopea ja kaartuu mutkiin liian hyvin, niin Raketti on varmaan hyvä vaihtoehto. Onhan siinä ulkonäössä äijää, mutta niin on mielestäni bussissakin.

Vilho
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Mä olen täs kanssa miettiny Rockettia kakkosmopoksi... Mut mulla siihen tulis aika paljon muutoksia: Hiilarivanteet, tapit taaksemmas, 3-1 putki hiljaisehkoilla äänillä, tanko vaihtoon yms.
Itse pidin tuosta laitteesta, siinä on todella paljon munaa. Yllättävän herkkä kääntymään, mutta astinlauta mallissa ottaa laudat kiinni tosi herkkään. Paikoillaan käsittely aika raskasta, mutta kait siitä selviää. Ja jos jää jumiin, niin voihan sen vetää Busalla pois allikosta....
:D
104-1152012659

Viesti Kirjoittaja 104-1152012659 »

Viimekesänä tuli moinen kokeiltua ja alavääntö sai hymyn leviämään kypärän sisällä ei pöllömpi mutta ....Busalla vielä ajellaan nyt on toi messukampekkin myynnissä Tuunattuna
Hintaakin on
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

Oltiin taas tänään vamotin kanssa vieraissa. Ensin kokeiltiin Espoon Bikeworldin KTM 990 Dakar Adventure, ihan pappatunturin veroinen romu. Tämän jälkeen ajettiin uusi KTM 990 SMT. Se oli ihan kelpo peli räppäilyyn ja toimi lyhyellä motarilenkillä hyvin. Sillä voisi olla kuitenkin matkan ajo paljon raskaampaa kuin Busalla. Sopisi kakkospyöräksi, ja miksei ykköseksikin jos ajossa on paljon kaupunkikilometrejä, mukulakiveä yms. MUTTA, kun otettiin oma busa alle niin tuntui kuin enkelinsiivillä lennettäis.
busabobo

Viesti Kirjoittaja busabobo »

Välillä kun käy vieraissa, niin osaa taas arvostaa omaansa :;): Minun ei tarvii, ymmärrän omani arvon ja parempaa ei löydy, sen tiedän :smoking:
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

busabobo kirjoitti:Välillä kun käy vieraissa, niin osaa taas arvostaa omaansa :;): Minun ei tarvii, ymmärrän omani arvon ja parempaa ei löydy, sen tiedän :smoking:
Meillähän on vähän sama tausta... :;):
... eikä se vaihtamalla parane, ääni vaan muuttuu hellan takaa.. :rasberry:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
TNT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Jukkaaa.. jollakin on tallissa vime kesänä vähän ajettuna vime kesänä ostettu -08 joku oli vaihtanut sen johonkin mistä ei sen enempää :oho: o-ho sano eemeli ko meinas offin puolelle mennä jälleen :offtopic:

Kälä-kälä :rasberry: :;):

PS: ormu on sitte ens lauantaina Jukka TAAS tallissasi.

Edited By TNT on 1246712469
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
hanhiha

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Tuli kokeiltua kaverin Intikkaa ja hurli-durlia mut vielä taipuu sen verran että ei oo tarvetta mopon vaihtoon... :wtf:
Member of IBA Finland ry
busabobo

Viesti Kirjoittaja busabobo »

TNT kirjoitti:Jukkaaa.. jollakin on tallissa vime kesänä vähän ajettuna vime kesänä ostettu -08 joku oli vaihtanut sen johonkin mistä ei sen enempää
Pakko tunnustaa Tare, itse asiassa se Jukkis tais tuolla samalla taustalla tarkoittaa juurikin tuota :oho: Ihan täsmälleen samanlaisen syrjähypyn tein toissa kesänä. Tuli sillä vieraalla 700 km ajeltua ja sit taas oman rakkaan päälle :D :pomppu:
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

TNT kirjoitti:Jukkaaa.. jollakin on tallissa vime kesänä vähän ajettuna vime kesänä ostettu -08 joku oli vaihtanut sen johonkin mistä ei sen enempää :oho: o-ho sano eemeli ko meinas offin puolelle mennä jälleen :offtopic:

Kälä-kälä :rasberry: :;):

PS: ormu on sitte ens lauantaina Jukka TAAS tallissasi.
Upeeta, mahtavaa, ihanaa.... vai miten se antero sano...
.... asiaan, mäkin kokeilin kerran bemua, ei ollu mun jutska... :;):
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Vastaa Viestiin