Oletteko olleet vieraissa? - Triumph rocket lll kiinnostaa
-
76-1188501707
Makuasioitahan nämä, mutta istuin messuilla 15 sek raketin niskassa ja riitti; ei ole meitsin ajoasento! Selvisin siis kylmillä tyypeillä.
En nyt tosin vakavissani edes harkinnut...
Mutta jos pakko niin ota sitten tosiaan kakkospyöräx, ykkönenhän on selvä, eikö?
En nyt tosin vakavissani edes harkinnut...
Mutta jos pakko niin ota sitten tosiaan kakkospyöräx, ykkönenhän on selvä, eikö?
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."
- Henry Miller -
- Henry Miller -
- busapappa2
No kyllä Rocketissa "Munaa" on, vääntöökin taitaa olla 200 nyyttonii, eli iha jees. Mutta Busanistille aikas "Möhkö" . Enpä ees ottas toisex !
ps. Tarja älä kerro Junnulle !

Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
-
86-1195822530
Keväällä myin Rocketin pois lyhyen omistuksen jälkeen. Rocketilla on kiva kruisailla kaupungilla ja näyttäähän se pihalla ihan kivalta, mutta jos haluaa nauttia myös mutkien ajamisesta niin ehkä se ei ole paras vaihtoehto. Mopo oli mulla kakkospyöränä ja aika vähän sillä tuli ajettua.
Tietysti jos busa tuntuu täysin väärältä pyörältä, on liian ketterä ja nopea ja kaartuu mutkiin liian hyvin, niin Raketti on varmaan hyvä vaihtoehto. Onhan siinä ulkonäössä äijää, mutta niin on mielestäni bussissakin.
Vilho
Tietysti jos busa tuntuu täysin väärältä pyörältä, on liian ketterä ja nopea ja kaartuu mutkiin liian hyvin, niin Raketti on varmaan hyvä vaihtoehto. Onhan siinä ulkonäössä äijää, mutta niin on mielestäni bussissakin.
Vilho
-
79-1091167648
Mä olen täs kanssa miettiny Rockettia kakkosmopoksi... Mut mulla siihen tulis aika paljon muutoksia: Hiilarivanteet, tapit taaksemmas, 3-1 putki hiljaisehkoilla äänillä, tanko vaihtoon yms.
Itse pidin tuosta laitteesta, siinä on todella paljon munaa. Yllättävän herkkä kääntymään, mutta astinlauta mallissa ottaa laudat kiinni tosi herkkään. Paikoillaan käsittely aika raskasta, mutta kait siitä selviää. Ja jos jää jumiin, niin voihan sen vetää Busalla pois allikosta....

Itse pidin tuosta laitteesta, siinä on todella paljon munaa. Yllättävän herkkä kääntymään, mutta astinlauta mallissa ottaa laudat kiinni tosi herkkään. Paikoillaan käsittely aika raskasta, mutta kait siitä selviää. Ja jos jää jumiin, niin voihan sen vetää Busalla pois allikosta....
-
104-1152012659
Viimekesänä tuli moinen kokeiltua ja alavääntö sai hymyn leviämään kypärän sisällä ei pöllömpi mutta ....Busalla vielä ajellaan nyt on toi messukampekkin myynnissä Tuunattuna
Hintaakin on
Hintaakin on
-
76-1188501707
Oltiin taas tänään vamotin kanssa vieraissa. Ensin kokeiltiin Espoon Bikeworldin KTM 990 Dakar Adventure, ihan pappatunturin veroinen romu. Tämän jälkeen ajettiin uusi KTM 990 SMT. Se oli ihan kelpo peli räppäilyyn ja toimi lyhyellä motarilenkillä hyvin. Sillä voisi olla kuitenkin matkan ajo paljon raskaampaa kuin Busalla. Sopisi kakkospyöräksi, ja miksei ykköseksikin jos ajossa on paljon kaupunkikilometrejä, mukulakiveä yms. MUTTA, kun otettiin oma busa alle niin tuntui kuin enkelinsiivillä lennettäis.
Meillähän on vähän sama tausta...busabobo kirjoitti:Välillä kun käy vieraissa, niin osaa taas arvostaa omaansaMinun ei tarvii, ymmärrän omani arvon ja parempaa ei löydy, sen tiedän
... eikä se vaihtamalla parane, ääni vaan muuttuu hellan takaa.. :rasberry:
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
President of team jukkis
Corvette C4
Jukkaaa.. jollakin on tallissa vime kesänä vähän ajettuna vime kesänä ostettu -08 joku oli vaihtanut sen johonkin mistä ei sen enempää
o-ho sano eemeli ko meinas offin puolelle mennä jälleen
Kälä-kälä :rasberry:
PS: ormu on sitte ens lauantaina Jukka TAAS tallissasi.
Edited By TNT on 1246712469
Edited By TNT on 1246712469
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
Tuli kokeiltua kaverin Intikkaa ja hurli-durlia mut vielä taipuu sen verran että ei oo tarvetta mopon vaihtoon... 
Member of IBA Finland ry
Pakko tunnustaa Tare, itse asiassa se Jukkis tais tuolla samalla taustalla tarkoittaa juurikin tuotaTNT kirjoitti:Jukkaaa.. jollakin on tallissa vime kesänä vähän ajettuna vime kesänä ostettu -08 joku oli vaihtanut sen johonkin mistä ei sen enempää
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Upeeta, mahtavaa, ihanaa.... vai miten se antero sano...TNT kirjoitti:Jukkaaa.. jollakin on tallissa vime kesänä vähän ajettuna vime kesänä ostettu -08 joku oli vaihtanut sen johonkin mistä ei sen enempääo-ho sano eemeli ko meinas offin puolelle mennä jälleen
![]()
.... asiaan, mäkin kokeilin kerran bemua, ei ollu mun jutska...
BMW S 1000XR 2016
President of team jukkis
Corvette C4
President of team jukkis
Corvette C4