Elikäs ei mitään "Teatraalista" , mutta kuitennii Liityin "oman" kerhoni ohella HDC-F Klubiin ( HD Finland ), ja siellä kirjoitteleen ko. klubin foorumille, jonne "joku" mua jo passittikin , Siellä jäseniä n. 5500 ja foorumilaisia vieläkin enämpi. MUTTA kahesta Busasta jää pelkkiä hyviä muistoja tonne "korvienväli arkistoon". Se lisäksi tästä foorumista, vaikka jonkin asteen palstahäirikkö oonkin ollut VÄLILLÄ, jää myös erittäin mukavia muistoja samaan arkistoon.
Busaa tuskin mulle enään tulee ( Vannomatta paras :p ) Mutta kyykyistä edelleen Busa MUN mielestä täysin ylivertainen kaikilla osa-alueilla.
Ystävät ja hyvät ajokamut pysyy merkistä riippumati, ainakin omalta kohdaltani.
Ja haluun toivotella KAIKILLE Busanisteille hyvää loppuelämää ja mukavia ajokilometrejä MAAILMAN parhaalla Supersport pyörällä.
Tää on ollut ihan mahtava mesta olla mukana foorumilla, miiteissä, ajeluissa jne jne .
Moikkaillaan, kun nähään . Mulla ei jäänyt mittään ikävää hampaankoloon, vaikka joskus jostain jonkun kanssa on väännettykkin. Asiat ne yleensä riitelee, ei immeiset.
Yst. Terv. Ex Busanisti busapappa2, nyt pappa vaan tai Rami.
Hasta Luego amigos y amigas .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
vaihtelu virkistää, onnea matkaan uudella lelulla. Mulla on ollut vähän samat aatteet, nyt kun 17k on mittarissa ja just tuupattiin 4k ruotsia ja norjaa. Kotoa päästyä busa tuntui suorastaan tylsältä työmatka-ajossa, mutta hetken kun kiertelin kauppoja niin ei siellä parempiakaan ollut. hd ja trumpan rocket vois olla pop, mutta ne on niin helkutin painavia. Ketteryys ajossa on kuitenkin kaupunkiolosuhteissa kiva juttu.
Raportoipa pappa, niitä HD kokemuksia vähän tännekin.
Linksterman kirjoitti:vaihtelu virkistää, onnea matkaan uudella lelulla. Mulla on ollut vähän samat aatteet, nyt kun 17k on mittarissa ja just tuupattiin 4k ruotsia ja norjaa. Kotoa päästyä busa tuntui suorastaan tylsältä työmatka-ajossa, mutta hetken kun kiertelin kauppoja niin ei siellä parempiakaan ollut. hd ja trumpan rocket vois olla pop, mutta ne on niin helkutin painavia. Ketteryys ajossa on kuitenkin kaupunkiolosuhteissa kiva juttu.
Raportoipa pappa, niitä HD kokemuksia vähän tännekin.
Juu EN ! Raportoi TÄÄLLÄ mittää. KORKEINTAAN, kun jotain Busanisteille sopivaa löytyy vielä annettavax TAI myytävää, paan tänne ekana. Ryitä riittää joooo.
Foorumeita myös . org: iin oon laittannu yhteen ketjuun, että kerron niin myönteiset, kuin kielteisetKIN asiat, sieltä löytyy oma osio tälle härvelille, ja tietty HD: n omat foorumit.
1 Foto on täällä jossain linkitettynä, KUN -Artsi- siähen luvan anto, senKIN saa mun puolesta poistaa, JOS tarvetta. Busakamat alkaa oleen myyty, joten............
Poistunen EHKÄ tään viestin myötä . Busa upee laite, mutta mulla ei pipo niin tiukalla, etten HYVÄKSYISI ihan kaikkia muitaKIN motoristeja. Busafoorumi kuitenkin Busafoorumi, ja jos jottain siähen liittyvää ilmaantuu poikkeen EHKÄ "Kylässä".
Täällä AIVAN turha keskustella muusta kuin Busaan liittyvistä asioista.
Kesän jatkoja kaikille.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT