Kaikkee hyvää ihan kaikille! - Kitz ja nähtäillään.

Kaikki yleiset höpötykset ja jutut jotka eivät sovi muihin foorumeihin tänne..
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Elikäs ei mitään "Teatraalista" , mutta kuitennii Liityin "oman" kerhoni ohella HDC-F Klubiin ( HD Finland ), ja siellä kirjoitteleen ko. klubin foorumille, jonne "joku" mua jo passittikin :D , Siellä jäseniä n. 5500 ja foorumilaisia vieläkin enämpi. MUTTA kahesta Busasta jää pelkkiä hyviä muistoja tonne "korvienväli arkistoon". Se lisäksi tästä foorumista, vaikka jonkin asteen palstahäirikkö oonkin ollut VÄLILLÄ, jää myös erittäin mukavia muistoja samaan arkistoon.

Busaa tuskin mulle enään tulee ( Vannomatta paras :p ) Mutta kyykyistä edelleen Busa MUN mielestä täysin ylivertainen kaikilla osa-alueilla.

Ystävät ja hyvät ajokamut pysyy merkistä riippumati, ainakin omalta kohdaltani. :respekt:

Ja haluun toivotella KAIKILLE Busanisteille hyvää loppuelämää ja mukavia ajokilometrejä MAAILMAN parhaalla Supersport pyörällä.

Tää on ollut ihan mahtava mesta olla mukana foorumilla, miiteissä, ajeluissa jne jne .

Moikkaillaan, kun nähään . Mulla ei jäänyt mittään ikävää hampaankoloon, vaikka joskus jostain jonkun kanssa on väännettykkin. Asiat ne yleensä riitelee, ei immeiset. :thumbup:

Yst. Terv. Ex Busanisti busapappa2, nyt pappa vaan tai Rami.

Hasta Luego amigos y amigas . :bike:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...hasta la vista :bike:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
jenina

Viesti Kirjoittaja jenina »

Kukas tää "raikuli" ? :rasberry:

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....;st=120
kimisti

Viesti Kirjoittaja kimisti »

tuli bp2.n HD nähtyä kun hain pleksiä ja takalevyä.

pirun Komea peli vaikken niistä mitään tiiä!
ja ihan sounditkin oli kohdallaan!
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
76-1188501707

Viesti Kirjoittaja 76-1188501707 »

vaihtelu virkistää, onnea matkaan uudella lelulla. Mulla on ollut vähän samat aatteet, nyt kun 17k on mittarissa ja just tuupattiin 4k ruotsia ja norjaa. Kotoa päästyä busa tuntui suorastaan tylsältä työmatka-ajossa, mutta hetken kun kiertelin kauppoja niin ei siellä parempiakaan ollut. hd ja trumpan rocket vois olla pop, mutta ne on niin helkutin painavia. Ketteryys ajossa on kuitenkin kaupunkiolosuhteissa kiva juttu.

Raportoipa pappa, niitä HD kokemuksia vähän tännekin.
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jospa keskustelisitte siitä HD:sta siellä HD foorumilla. Pidetään Busafoorumi Busafoorumina. :blues:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
65-1179940962

Viesti Kirjoittaja 65-1179940962 »

jarim kirjoitti:Jospa keskustelisitte siitä HD:sta siellä HD foorumilla. Pidetään Busafoorumi Busafoorumina. :blues:

Asiaa!!! :thumbup:
77-1231347869

Viesti Kirjoittaja 77-1231347869 »

No nyt sul on ry joka lähtöön HD puolella :oho:
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Linksterman kirjoitti:vaihtelu virkistää, onnea matkaan uudella lelulla. Mulla on ollut vähän samat aatteet, nyt kun 17k on mittarissa ja just tuupattiin 4k ruotsia ja norjaa. Kotoa päästyä busa tuntui suorastaan tylsältä työmatka-ajossa, mutta hetken kun kiertelin kauppoja niin ei siellä parempiakaan ollut. hd ja trumpan rocket vois olla pop, mutta ne on niin helkutin painavia. Ketteryys ajossa on kuitenkin kaupunkiolosuhteissa kiva juttu.

Raportoipa pappa, niitä HD kokemuksia vähän tännekin.
Juu EN ! Raportoi TÄÄLLÄ mittää. KORKEINTAAN, kun jotain Busanisteille sopivaa löytyy vielä annettavax TAI myytävää, paan tänne ekana. Ryitä riittää joooo. :mosh:

Foorumeita myös . org: iin oon laittannu yhteen ketjuun, että kerron niin myönteiset, kuin kielteisetKIN asiat, sieltä löytyy oma osio tälle härvelille, ja tietty HD: n omat foorumit.

1 Foto on täällä jossain linkitettynä, KUN -Artsi- siähen luvan anto, senKIN saa mun puolesta poistaa, JOS tarvetta. Busakamat alkaa oleen myyty, joten............

Poistunen EHKÄ tään viestin myötä . Busa upee laite, mutta mulla ei pipo niin tiukalla, etten HYVÄKSYISI ihan kaikkia muitaKIN motoristeja. Busafoorumi kuitenkin Busafoorumi, ja jos jottain siähen liittyvää ilmaantuu poikkeen EHKÄ "Kylässä".

Täällä AIVAN turha keskustella muusta kuin Busaan liittyvistä asioista.

Kesän jatkoja kaikille. :bike: :smoking:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

-kliks-

pakottavan :shocked: tarpeen tullessa avataan..muutoin näin
Lukittu