Renkaide nopeusluokat??

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
116-1253685669

Viesti Kirjoittaja 116-1253685669 »

huomasin just, kun tuli shinkon 009:t hommattua tulevalle, että sielä olikin merkintä max.270km/h.

mitäs tuo tarkoittaa käytännössä?
jos vaik vessa sattuiskin kulkemaan jokusen kilometrin +300kmh, niin päätyykö kaikki lohduttomaan tragediaan??

menikö tämä ny vituiksi???????
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Kyllähän se kestää ylittää sen, mutta et pysty sillä ajamaan tankkia tyhjäksi. Jos busan omalla renkaalla jos ajat kaasupohjassa koko tankin niin takarenkula kyllä menee aika finaaliin.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

RHead kirjoitti:Kyllähän se kestää ylittää sen, mutta et pysty sillä ajamaan tankkia tyhjäksi. Jos busan omalla renkaalla jos ajat kaasupohjassa koko tankin niin takarenkula kyllä menee aika finaaliin.
Nii jos nyt sanotaan suoraan eikä kuin alotteleva poliitikko, niin nopeusluokka tarkottaa aina jatkuvaa nopeutta :rasberry:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
116-1253685669

jaha, elikkä hetkellisesti tarkoittaa??? 1km..10km??

jos tietää että on tulossa tuommonen "hetkellinen", niin tarviskos silloin turvallisuuden maksimoimiseksi säätää rengaspaineet alas malliin rata-ajo??

yleensä ajellu näillä 2/(4)-pyöräisillä aika isoilla paineilla, voinko pitää vallitsevan linjaukseni myös vastaisuudessa??
siis jos eritoten silmäillään tuota hetkellistä.

30km/h vauhdeissa kai niin väliksi onko renkaita ensinkään?
TJJ

Viesti Kirjoittaja TJJ »

taistovainaa kirjoitti:jos tietää että on tulossa tuommonen "hetkellinen", niin tarviskos silloin turvallisuuden maksimoimiseksi säätää rengaspaineet alas malliin rata-ajo??
Normi katupaineilla (jotain 3bar) minä harrastelijaluokassa olen huippunopeuteni ajellut.
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
116-1253685669

onkos sulla ollu tommoset <300kmh kummit alla?
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Mulla on nykyisin aina <300km kumit. Hyvin noi kestänyt meikeläisen vauhteja... olikohan niin etä sen sen pitää kestää yli 10minsaa sitä nopeutta mille se on speksattu.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Minä taas oon ajanu 346kmh semmosella renkaalla johon ei ollu speksattu nopeutta ollenkaan. :p 190/55/R17 sliksi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Joo ja mä olen ajanut jotain huippareita Pudiksella n.280km\h tubeless-paikatulla takiksella :glare: :D
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
116-1253685669

no hyvä.
arvelin jo että koko talvi menee piloille kun pitää hermoilla tulevaa.

yölläkään saanu nukuttua, kun painajaiset vaivaa.
sielä on jo menny kummi puhki parkkipaikalla + väärä emäntä paksuna jne.
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

taistovainaa kirjoitti:30km/h vauhdeissa kai niin väliksi onko renkaita ensinkään?
Joo ei, sattu kerran meneen takanen kankaille ja puhki, jotenkin ihmeesti, ja ajelin kotio suunnilleen tuommosta vauhtia tien reunaa pitkin n. 8km. Vanne ei ollu moineskaan.
Voihan sitä ajaa maksimia ja sit vetää välillä toppiin koittaan kuinka pehmeeks on pinnan vetäny, ja taas tuppi nurin :D
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Erään (raskaan) dynosession jälkeen sain katuajossa takarenkaasta pinnan irtoamaan. Oli siinä mielessä onnea että oltiin matkalla kenttäajoihin, ja huomasin matkalla tauolla että gummistahan puuttuu kämmenenkokoinen pala kulutuspintaa. Ei ois varmaan paljoa ollut kumia jäljellä jarrumerkin kohdalla jos ois sillä lähtenyt vetämään kiitoradalla...

Jatkossa oon ajanut aina eri renkaalla dynossa kuin kentällä. Elää melkoisesti tuollainen gummi dynorullalla kun joitain satoja hevosia alkaa kiskoa...

Nopeus tuskin rikkoo rengasta, kolmeensataan luokitelluilla kumeilla olen nää kenttävedot ajellut, 370 päälle 'pahimmillaan'. Kyllä niissä siis varmuuskerrointa on tarpeeksi kunhan rengas ei ole vaurioitunut.
Club 100 m/s
Vastaa Viestiin