Renkaide nopeusluokat??
Nii jos nyt sanotaan suoraan eikä kuin alotteleva poliitikko, niin nopeusluokka tarkottaa aina jatkuvaa nopeutta :rasberry:RHead kirjoitti:Kyllähän se kestää ylittää sen, mutta et pysty sillä ajamaan tankkia tyhjäksi. Jos busan omalla renkaalla jos ajat kaasupohjassa koko tankin niin takarenkula kyllä menee aika finaaliin.
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
jaha, elikkä hetkellisesti tarkoittaa??? 1km..10km??
jos tietää että on tulossa tuommonen "hetkellinen", niin tarviskos silloin turvallisuuden maksimoimiseksi säätää rengaspaineet alas malliin rata-ajo??
yleensä ajellu näillä 2/(4)-pyöräisillä aika isoilla paineilla, voinko pitää vallitsevan linjaukseni myös vastaisuudessa??
siis jos eritoten silmäillään tuota hetkellistä.
30km/h vauhdeissa kai niin väliksi onko renkaita ensinkään?
jos tietää että on tulossa tuommonen "hetkellinen", niin tarviskos silloin turvallisuuden maksimoimiseksi säätää rengaspaineet alas malliin rata-ajo??
yleensä ajellu näillä 2/(4)-pyöräisillä aika isoilla paineilla, voinko pitää vallitsevan linjaukseni myös vastaisuudessa??
siis jos eritoten silmäillään tuota hetkellistä.
30km/h vauhdeissa kai niin väliksi onko renkaita ensinkään?
Minä taas oon ajanu 346kmh semmosella renkaalla johon ei ollu speksattu nopeutta ollenkaan. :p 190/55/R17 sliksi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Joo ja mä olen ajanut jotain huippareita Pudiksella n.280km\h tubeless-paikatulla takiksella



Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Joo ei, sattu kerran meneen takanen kankaille ja puhki, jotenkin ihmeesti, ja ajelin kotio suunnilleen tuommosta vauhtia tien reunaa pitkin n. 8km. Vanne ei ollu moineskaan.taistovainaa kirjoitti:30km/h vauhdeissa kai niin väliksi onko renkaita ensinkään?
Voihan sitä ajaa maksimia ja sit vetää välillä toppiin koittaan kuinka pehmeeks on pinnan vetäny, ja taas tuppi nurin

team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Erään (raskaan) dynosession jälkeen sain katuajossa takarenkaasta pinnan irtoamaan. Oli siinä mielessä onnea että oltiin matkalla kenttäajoihin, ja huomasin matkalla tauolla että gummistahan puuttuu kämmenenkokoinen pala kulutuspintaa. Ei ois varmaan paljoa ollut kumia jäljellä jarrumerkin kohdalla jos ois sillä lähtenyt vetämään kiitoradalla...
Jatkossa oon ajanut aina eri renkaalla dynossa kuin kentällä. Elää melkoisesti tuollainen gummi dynorullalla kun joitain satoja hevosia alkaa kiskoa...
Nopeus tuskin rikkoo rengasta, kolmeensataan luokitelluilla kumeilla olen nää kenttävedot ajellut, 370 päälle 'pahimmillaan'. Kyllä niissä siis varmuuskerrointa on tarpeeksi kunhan rengas ei ole vaurioitunut.
Jatkossa oon ajanut aina eri renkaalla dynossa kuin kentällä. Elää melkoisesti tuollainen gummi dynorullalla kun joitain satoja hevosia alkaa kiskoa...
Nopeus tuskin rikkoo rengasta, kolmeensataan luokitelluilla kumeilla olen nää kenttävedot ajellut, 370 päälle 'pahimmillaan'. Kyllä niissä siis varmuuskerrointa on tarpeeksi kunhan rengas ei ole vaurioitunut.
Club 100 m/s