Ecu-editorin avulla max kierrosten nosto?

Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Onko moni tehnyt myös rajoittimen noston ecu-editor säädätyksen yhteydessä? Ajattelin kysyä onko kyseisellä kierroston nostolla ollut merkitystä perusputkivirin kanssa Esim. lentokenttä päiviä ajatellen ilman välien muutosta? Ite mietityttää rasittaako konette paljon enemmän? Käyttökokemuksia käytännössä Gen 2:ssa? Ps. Lentokenttäajoista kiinostunut :skootteri:



Edited By Juhama on 1277450941
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mieti asiaa enemmän siltä kannalta millä kierroksilla sinulla on huipputeho ja mihin asti tehoalue jatkuu. Ei kierrosten nosto suoraan tuo autuutta jos tehokäyrä joka tapauksessa on laskeva. Tavoitenopeus välityksien osalta kannattaa aina laskea siihen huipputehon kohdille.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kuten jarim sanoo, kannattaa laittaa vähän sen jälkeen kun huipputeho alkaa dynossa laskemaan, olettaen että dynossa on mahdollisuus asettaa hieman lisäkuormaa niin että lentokenttäolosuhteita pystytään simuloimaan.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin