Bussi ja perälaukku
Heippa rallaa,
Kesän alppi reissu lähenee ja kysymys kuuluu ,
Kuinkas bussi toimii autobaana nopeuksissa 220-260 perälaukulla
Ilman matkustajaa,,
Olen kuullu kaikenlaisia tarinoita voblauksesta joita voi aiheuttaa pyöre kuskin ja laukun väliin.. Siis nyt kysyn kokemusta en , oon kuullu ku yx kertoi osastoa :p
Viimen vuonna matka taittui 6000 km ilman laukkuja koska otamme mukaan aina frendin jolla on Porche :rasberry:
Mutta tänä vuonna tämä ulkoistettu laukku kuljetin liukenee matkastamme puolessa välissä matkaa, toinen vaihtoehto on bagster...
Kovasti oisin kiitollinen kommenteista
Ilman matkustajaa,,
Olen kuullu kaikenlaisia tarinoita voblauksesta joita voi aiheuttaa pyöre kuskin ja laukun väliin.. Siis nyt kysyn kokemusta en , oon kuullu ku yx kertoi osastoa :p
Viimen vuonna matka taittui 6000 km ilman laukkuja koska otamme mukaan aina frendin jolla on Porche :rasberry:
Mutta tänä vuonna tämä ulkoistettu laukku kuljetin liukenee matkastamme puolessa välissä matkaa, toinen vaihtoehto on bagster...
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Viime kesänä käytin itse tuota keinoa että reppu tai se oli sellanen "kyttyrä"-laukku vänkärin penkin päällä.Hyvin pelasi ja eikä woblannut. Mutta alppiteillä jätin takalaukun suosiolla hotelliin ja tuolla kyttyrällä selvisi hyvin päivän ja kahden reissut.nyypie kirjoitti:Wäiskiltä tulikin ne kuuluisat viimeiset sanat.![]()
Kyllä se voblaa siinä missä muutkin pyörät.. Isoissa nopeuksissa mä täyttäisin sen välin repulla tai tankkilaukulla kypäräverkossa.
-
BussiJussi
- Viesti:
Muutamassa pyörässä oon nähnyt takasataulan paikalle laitetun telineen, ja laukku siihen! Kannattas kokeilla. Itsekseen ajaessa ongelmia takalaukun kanssa kovemmissa nopeuksissa tulee. Kakspäällä voikin laskea +300km/h gepsinopeuksia 4 laukun kanssa!! ! Pää vaan meinaa irrota...kuskilta, sekä kyytiläiseltä... :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
84-1267709531
Tuossa kuvassa näkyy CL-126 "yhdistelmä" jolla olin liikkeellä Saksassa 2004. Ainakin noiden kanssa kesti vetää "tuppi nurin": http://www.hiekkalaatikko.org/gallery....?full=1 Tuossa siis oli takalaukku "Suzuki original" telineessä ja Louisin tavarakäärö liinoilla takapenkin päällä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Therium kirjoitti:Viime kesän autobahn kokemuksien perusteella siinä vähän vaille 250km/h alkoi vispaamaan.
...
Joo, jotain 250 mittarinopeutta pystyy vielä perälaukulla vetämään, ilman matkustajaa siis.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
"'If u dont rev it, dont buy it"
Jep edelliset reissut oo tehny b- kingillä ja trave - regensburg joku reipas600 km autobaanaa josta sit alko 4000km mutkia , tuo autobaana osuus kiskastiin 4,5 h 3 tankkausta ja ruokailu. Keski nopeus riittävä ..
Uskoisin et bussilla tuo Legi on hieman nastempaa, tuo tuuli efekti oli hieman haastavaa yli 250 jälkee. Mut teemana on vahvasti lämä tiskiin heti ku baana:D on auki, viimex kaverin bussissa oli kangas laukut ja kesti mainiosti..
Uskoisin et bussilla tuo Legi on hieman nastempaa, tuo tuuli efekti oli hieman haastavaa yli 250 jälkee. Mut teemana on vahvasti lämä tiskiin heti ku baana:D on auki, viimex kaverin bussissa oli kangas laukut ja kesti mainiosti..
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Tr3 kirjoitti:Heippa rallaa,
Ilman matkustajaa,,
http://www.rideaddict.com/whoppabag.aspx
Tällä voi vetää niin lujaa ku kulkee kokemusta löytyy tällä foorumilla.
Suomesta
http://www.jutako.fi/
Edited By Jorma on 1304102770
Team SMR
230.3HP@10265rpm / 177.6Nm@6927rpm
335.07kmh (208.203mph)
Liittynyt syys 2005
230.3HP@10265rpm / 177.6Nm@6927rpm
335.07kmh (208.203mph)
Liittynyt syys 2005
-
106-1251057001