Madalluksesta löytyy juttua mutta itseäni lähinnä kiinnostaa tuo korotus. Tässä tapauksessa kyseessä siis gen 1
Onko kukaan kokeillut vaihtaa lyhyempiä koiranluita? Vaikuttiko positiivisesti ohjattavuuteen? Alkukaudesta otin jo kuluneen takarenkaan profiiliksi 190/55 joka mielestäni aavistuksen herkisti ohjattavuutta, toisaalta entinen 190/50 oli aivan finaalissa ja menossa ensimmäinen kesä ko. mopolla joten voidaan myös laittaa uuden renkaan piikkiin. Entäs miten tuo korotus istui ulkonäöllisesti siihen massiiviseen perään?
Edit. Jos jotain nyt ihmetyttää tämä korotus niin nautin suunnattomasti tuosta vääntävästä koneesta enkä halua mitään kilokyykkymäistä ratamopoa mutta koska nuo kilometrit tulee käytännössä kaikki mutkapätkiltä niin ei siitä haittaakaan olisi.
Minulla on Nesmitin tekemät luut joilla perän saa portaattomasti vakiota ylemmäs tai alemmas. Katuasennossa noin 5mm vakiota lyhyemmällä ja ainakin tuo tuntuu hyvältä. Suosittelen!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Itselläni siis ollut noin tuuman nostettuna ja vastaavasti keula laskettuna (PMR kolmio). Taipuu mutkiin mukavasti, mutta selvästi rauhattomampi ajettava kuin normi korkuinen.
Juu luin kyllä tuon ja sen toisenkin topicin läpi asian tiimoilta mutta noissa oli melko vähän niitä varsinaisia käyttökokemuksia asian tiimoilta. Aattelin että koska siellä kuitenkin oli posteja niin ihmiset on varmaan ainakin kokeillut ko. muutoksia.
Siellä keskellä mutkaa tuo rauhallisuushan on silkkaa plussaa näillä ajotaidoilla mutta pari jyrkempää mutkaa peräkanaa tuottaa välillä tekemistä jotta saa sen mopon kääntymään riittävän hätäsesti toiseen suuntaan. Keskivartalon massaa lisäämällä voisi ilmeisesti myös kompensoida tätä ongelmaa
Pitänee kuitenkin laittaa sitten tilaten jotkin luut jostain. Sittenpähän tuo selviää.
Mä en ole löytänyt muuta negatiivista sanottavaa kuin että 179cm:n vartalolla pyörän peruuttaminen vaikeutui huomattavasti..
Mutkiin menee kyllä mukavemmin, eikä raavi asfalttiin niin helposti..
jarim kirjoitti:Minulla on Nesmitin tekemät luut joilla perän saa portaattomasti vakiota ylemmäs tai alemmas. Katuasennossa noin 5mm vakiota lyhyemmällä ja ainakin tuo tuntuu hyvältä. Suosittelen!
Mulla sama setti ja perää hieman nostettu.. Taipuu nopeammin mutkiin ja Kemorassa loppu romujen raahaaminen asfaltttin. Suosittelen
jarim kirjoitti:Minulla on Nesmitin tekemät luut joilla perän saa portaattomasti vakiota ylemmäs tai alemmas. Katuasennossa noin 5mm vakiota lyhyemmällä ja ainakin tuo tuntuu hyvältä. Suosittelen!
Mulla sama setti ja perää hieman nostettu.. Taipuu nopeammin mutkiin ja Kemorassa loppu romujen raahaaminen asfaltttin. Suosittelen
Sama täällä, enää ei osu katteet asfalttiin kovemmassakaan kanttauksessa.