Mulle sanoo: this video is private..jarim kirjoitti:"Liekitysvideo": http://www.youtube.com/watch?v=-lunSII-5u0
Eipä siitä paljoa näy mutta aika paljon siellä tankinkuoren alla kuiten tapahtu... in-bike-videosta ei huomaa käytännössä mitään erikoista. :p
Taxilla kohti bonnevilleä - Projekti etenee
Tässä tapauksessa ei ole tarve, eiköhän tosta mun nenästä ainakin huolta pidetä vaikka isommassakin joukossa jos tarvetta. Muitten nenät ei mulle kuulu.jamonaattori kirjoitti:Pitäisköhän Jouni sun vähän tulla takasin noissa sun jutuissa ettei kävis niin,et sit ku porukka on tuolla jossain kasassa ni ei kenenkään tarvi hakea sitä anteeksipyyntöä nenän kautta.Ihan vaan yhteisen hyvinvoinnin puolesta puhun nyt...
- jamonaattori
jouniri kirjoitti:jamonaattori kirjoitti:Pitäisköhän Jouni sun vähän tulla takasin noissa sun jutuissa ettei kävis niin,et sit ku porukka on tuolla jossain kasassa ni ei kenenkään tarvi hakea sitä anteeksipyyntöä nenän kautta.Ihan vaan yhteisen hyvinvoinnin puolesta puhun nyt...
Tässä tapauksessa ei ole tarve, eiköhän tosta mun nenästä ainakin huolta pidetä vaikka isommassakin joukossa jos tarvetta. Muitten nenät ei mulle kuulu.
Nii jos se siltä tuntuu näinhän se sit on.Mä en kuitenkaan ymmärrä noita sun "herneen vetoja venttiiliin" kun asiasta on keskusteltu ihan maltillisesti.Itse sanoit aikaisemmin jossain keskustelussa et kommentit rauhoittuu mut ei ihan nyt näytä siltä.
SMR
Näin se on. Mutta ymmärrän ettet ymmärrä joten siitä ollaan samaa mieltä. Kyllä vakaa tarkoitus on ollut ja on edelleen olla mahdollisimman asialinjalla ja maltilllinen, mutta kun on noita heikkouksia. Toki teoistani ja sanoistani olen ihan itse ainakin tähän asti vastannut.jamonaattori kirjoitti:Nii jos se siltä tuntuu näinhän se sit on.Mä en kuitenkaan ymmärrä noita sun "herneen vetoja venttiiliin" kun asiasta on keskusteltu ihan maltillisesti.Itse sanoit aikaisemmin jossain keskustelussa et kommentit rauhoittuu mut ei ihan nyt näytä siltä.jouniri kirjoitti:Tässä tapauksessa ei ole tarve, eiköhän tosta mun nenästä ainakin huolta pidetä vaikka isommassakin joukossa jos tarvetta. Muitten nenät ei mulle kuulu.jamonaattori kirjoitti:Pitäisköhän Jouni sun vähän tulla takasin noissa sun jutuissa ettei kävis niin,et sit ku porukka on tuolla jossain kasassa ni ei kenenkään tarvi hakea sitä anteeksipyyntöä nenän kautta.Ihan vaan yhteisen hyvinvoinnin puolesta puhun nyt...
Iso kirja sanoo nykymaailmaan taivutettuna näin, kun joku antaa sulle litsarin, niin käännä sille toinenkin poski mutta kenenkään kynnysmattona ei tarvitse olla. Tässä mun pointtini.
Sinne liekkeihinhän voi heitellä bensaa tai vettä, jokainen tekee valintansa?
Hups, korjattu nyt!busajasa kirjoitti:Mulle sanoo: this video is private..jarim kirjoitti:"Liekitysvideo": http://www.youtube.com/watch?v=-lunSII-5u0
Eipä siitä paljoa näy mutta aika paljon siellä tankinkuoren alla kuiten tapahtu... in-bike-videosta ei huomaa käytännössä mitään erikoista. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
68-1311931507
Käy ja kukkuu. Loiskelevy on paikoillaan ja vesiruisku on aina käytössä aina kun ilokaasuilla ajetaan. Ja tuloksiakin on syntynyt. 
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
Tälläisen viestin lähetin aamupäivällä ylläpidolle:
"Tervehdys koko ylläpito henkilöille
Yön yli olen miettinyt, jotta kuinka toimia? Päätös on seuraava.
Kunnioittaen täten pyydän, jotta ylläpito välittömästi tiedon saatuaan poistaa ja tuhoaa lopullisesti Jouniri nikkini sekä kaiken aloittamastani Topikista "Taxilla kohti Bonnevilleä".
Jarilta tätä jo pyysin, mutta hän kieltäytyi. Käsittääkseni pyynnölleni ei pitäisi olla estettä ja muidenkin vastaaviin pyyntöihin on suostuttu."
JR
ps. josko tämä viesti tätäkautta toisi toivotun tuloksen
Edited By jouniri on 1314796476
"Tervehdys koko ylläpito henkilöille
Yön yli olen miettinyt, jotta kuinka toimia? Päätös on seuraava.
Kunnioittaen täten pyydän, jotta ylläpito välittömästi tiedon saatuaan poistaa ja tuhoaa lopullisesti Jouniri nikkini sekä kaiken aloittamastani Topikista "Taxilla kohti Bonnevilleä".
Jarilta tätä jo pyysin, mutta hän kieltäytyi. Käsittääkseni pyynnölleni ei pitäisi olla estettä ja muidenkin vastaaviin pyyntöihin on suostuttu."
JR
ps. josko tämä viesti tätäkautta toisi toivotun tuloksen
Edited By jouniri on 1314796476