Taxilla kohti bonnevilleä - Projekti etenee

Foorumin ylläpidon foorumi
busajasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

jarim kirjoitti:"Liekitysvideo": http://www.youtube.com/watch?v=-lunSII-5u0

Eipä siitä paljoa näy mutta aika paljon siellä tankinkuoren alla kuiten tapahtu... in-bike-videosta ei huomaa käytännössä mitään erikoista. :p
Mulle sanoo: this video is private..
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
eimo

Viesti Kirjoittaja eimo »

samma här
Hayabusa k6
jouniri

Viesti Kirjoittaja jouniri »

jamonaattori kirjoitti:Pitäisköhän Jouni sun vähän tulla takasin noissa sun jutuissa ettei kävis niin,et sit ku porukka on tuolla jossain kasassa ni ei kenenkään tarvi hakea sitä anteeksipyyntöä nenän kautta.Ihan vaan yhteisen hyvinvoinnin puolesta puhun nyt...
Tässä tapauksessa ei ole tarve, eiköhän tosta mun nenästä ainakin huolta pidetä vaikka isommassakin joukossa jos tarvetta. Muitten nenät ei mulle kuulu.
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
jamonaattori

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

jouniri kirjoitti:
jamonaattori kirjoitti:Pitäisköhän Jouni sun vähän tulla takasin noissa sun jutuissa ettei kävis niin,et sit ku porukka on tuolla jossain kasassa ni ei kenenkään tarvi hakea sitä anteeksipyyntöä nenän kautta.Ihan vaan yhteisen hyvinvoinnin puolesta puhun nyt...

Tässä tapauksessa ei ole tarve, eiköhän tosta mun nenästä ainakin huolta pidetä vaikka isommassakin joukossa jos tarvetta. Muitten nenät ei mulle kuulu.

Nii jos se siltä tuntuu näinhän se sit on.Mä en kuitenkaan ymmärrä noita sun "herneen vetoja venttiiliin" kun asiasta on keskusteltu ihan maltillisesti.Itse sanoit aikaisemmin jossain keskustelussa et kommentit rauhoittuu mut ei ihan nyt näytä siltä.
SMR
jouniri

jamonaattori kirjoitti:
jouniri kirjoitti:
Nii jos se siltä tuntuu näinhän se sit on.Mä en kuitenkaan ymmärrä noita sun "herneen vetoja venttiiliin" kun asiasta on keskusteltu ihan maltillisesti.Itse sanoit aikaisemmin jossain keskustelussa et kommentit rauhoittuu mut ei ihan nyt näytä siltä.
Näin se on. Mutta ymmärrän ettet ymmärrä joten siitä ollaan samaa mieltä. Kyllä vakaa tarkoitus on ollut ja on edelleen olla mahdollisimman asialinjalla ja maltilllinen, mutta kun on noita heikkouksia. Toki teoistani ja sanoistani olen ihan itse ainakin tähän asti vastannut.

Iso kirja sanoo nykymaailmaan taivutettuna näin, kun joku antaa sulle litsarin, niin käännä sille toinenkin poski mutta kenenkään kynnysmattona ei tarvitse olla. Tässä mun pointtini.

Sinne liekkeihinhän voi heitellä bensaa tai vettä, jokainen tekee valintansa?
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

busajasa kirjoitti:
jarim kirjoitti:"Liekitysvideo": http://www.youtube.com/watch?v=-lunSII-5u0

Eipä siitä paljoa näy mutta aika paljon siellä tankinkuoren alla kuiten tapahtu... in-bike-videosta ei huomaa käytännössä mitään erikoista. :p
Mulle sanoo: this video is private..
Hups, korjattu nyt!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
68-1311931507

Viesti Kirjoittaja 68-1311931507 »

Saako välillä kysyä jotain järkevää? Jos saa, niin missä jamassa taxi on tällä hetkellä? Joko on loiskelevyt valmiit ja vesiruiskua päästy testaamaan kenttä olosuhteissa?
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Käy ja kukkuu. Loiskelevy on paikoillaan ja vesiruisku on aina käytössä aina kun ilokaasuilla ajetaan. Ja tuloksiakin on syntynyt. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Onko taxi menossa Lappeeseen? Entä muut tfm porukka?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
jouniri

ysi-ärrä kirjoitti:Onko taxi menossa Lappeeseen? Entä muut tfm porukka?
Ei ole, yhdet puheet. Taxi ei osallistu yleisiin tilaisuuksiin härmässä.

Sitä paitsi 4.9 saattaa olla ihan hyvä keli myös?
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
jouniri

Tälläisen viestin lähetin aamupäivällä ylläpidolle:

"Tervehdys koko ylläpito henkilöille

Yön yli olen miettinyt, jotta kuinka toimia? Päätös on seuraava.

Kunnioittaen täten pyydän, jotta ylläpito välittömästi tiedon saatuaan poistaa ja tuhoaa lopullisesti Jouniri nikkini sekä kaiken aloittamastani Topikista "Taxilla kohti Bonnevilleä".

Jarilta tätä jo pyysin, mutta hän kieltäytyi. Käsittääkseni pyynnölleni ei pitäisi olla estettä ja muidenkin vastaaviin pyyntöihin on suostuttu."

JR

ps. josko tämä viesti tätäkautta toisi toivotun tuloksen

Edited By jouniri on 1314796476
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Vastaa Viestiin