Huoltokirja?
Onko ideoita mistä sais huoltokirjan tohon bussiin? Ostin käytettynä, muutama tonni ajettuna ja edellinen omistaja ei löytänyt huoltokirjaa. Hänellä oli kuitenkin antaa kuitit huolloista ja huoltoliike lupasi niitä vastaan laittaa leimat. Nyt olis ajankohtasta saada ne kohilleen, kun eka mun teettämä huolto lähestyy.
SuzukiFinland ei auta kun pyörä ei ole heidän maahantuomansa. Ei edes rahalla..
SuzukiFinland ei auta kun pyörä ei ole heidän maahantuomansa. Ei edes rahalla..
No niin... Pyysin sitten Ee-Speediltä sellaisen, koska pyörä olikin heidän maahantuomansa. Tänään lopulta viivästysten jälkeen sain sieltä postia. Pyysin siis huoltokirjaa. Postissa tuli A5-kokoinen paperilappu, jossa toisella puolella pyörän runkonumero ja toisella puolella ruudukko jossa pikkuiset ruudut joihin voi laittaa leiman. Mukana lasku kirjanpitotöistä, 44,50 euroa.
Mitä mieltä? Sainko sitä mitä tilasin vai jotain ihan muuta?
En tiä saitko sitä mitä odotit...MP-Nasu kirjoitti:No niin... Pyysin sitten Ee-Speediltä sellaisen, koska pyörä olikin heidän maahantuomansa. Tänään lopulta viivästysten jälkeen sain sieltä postia. Pyysin siis huoltokirjaa. Postissa tuli A5-kokoinen paperilappu, jossa toisella puolella pyörän runkonumero ja toisella puolella ruudukko jossa pikkuiset ruudut joihin voi laittaa leiman. Mukana lasku kirjanpitotöistä, 44,50 euroa.
mut mulla on samanlainen lappu a5 ja pyörä ostettu ee speediltä (k6)
SMR
On paperinpalalla hintaa ainaki... 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No mikä tahansa noista kuvissa näkyvistä läpysköistä ois kelvannu
Mullahan ei oo tähän minkäänlaista manuaalia/huoltokirjaa tai mitään muutakaan paperista muuta kuin rekisteriote joten oishan se ollu jees että se ois ollu tollanen huoltomanuaali tms. mikä sieltä ois tullu ja siinä ois ehkä vähän vihjattu et mitä mihinkin huoltoon kuuluu jne.
Ne mä saan toki muutenkin selvitettyä, mutta hiukan jäi nyt typerä olo tästä touhusta.
Tässä nyt harkitsen valittamista asiasta, kahden vaiheilla olen.

Ne mä saan toki muutenkin selvitettyä, mutta hiukan jäi nyt typerä olo tästä touhusta.
MP-Nasu kirjoitti:No mikä tahansa noista kuvissa näkyvistä läpysköistä ois kelvannuMullahan ei oo tähän minkäänlaista manuaalia/huoltokirjaa tai mitään muutakaan paperista muuta kuin rekisteriote joten oishan se ollu jees että se ois ollu tollanen huoltomanuaali tms. mikä sieltä ois tullu ja siinä ois ehkä vähän vihjattu et mitä mihinkin huoltoon kuuluu jne.
Mulla gen1 huoltokirja.Ylimääräinen (omistajan käsikirja)
Edited By Jorma on 1330104435
Team SMR
230.3HP@10265rpm / 177.6Nm@6927rpm
335.07kmh (208.203mph)
Liittynyt syys 2005
230.3HP@10265rpm / 177.6Nm@6927rpm
335.07kmh (208.203mph)
Liittynyt syys 2005