gen1 kannen murheita
Sain tänään kannen irti, löytyipä vikaakin oli pakopuolen nokka-akselin laakeri levinnyt, olisiko tässä syy paineiden karkaaminen öljytilaan kun penkissä oli ajettu.
Itse en vuotoa ole todennut kun konetta on käytetty tyhjäkäynnillä, jolloin ylimääräisiä kilinöitä jne. ei havainnut.
Laitan linkin fb kuvaan jos se näkyisi.
fb kuva nokasta
Itse en vuotoa ole todennut kun konetta on käytetty tyhjäkäynnillä, jolloin ylimääräisiä kilinöitä jne. ei havainnut.
Laitan linkin fb kuvaan jos se näkyisi.
fb kuva nokasta
Minulta ainaki löytyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ksthb kirjoitti:mopokuume kirjoitti:Olisko Jamppa jäänyt pakonokkaa josta voisit luopua?
Vai tilailenko rapakon takaa?
toki muutkin voi tarjota.
Löytyy kyllä, pulla kaffereiden hinnalla...
Ja kaikki muukin roina, ettei tartte lähtee kalasteleen kauempaa....
onkos jamppa kansi missä tilassa?
Soittelen tulevalla viikolla, jahka palailen lumilta.
Parit kysymykset.
Voiko toi kokoränni oikeesti sotkee seokset totaalisesti? haittaako radikaalisesti toi lamdareijän tulpan puuttuminen, haen huomenna senkin.
Tulpissa hiton heikko kipuna kaikissa, hinkkailun jälkeen saan käynnistymään mutta käy heikosti, tutkin että lyövät läpi mistä sattuu, voiko ne olla ottanut itseensä paskan "rikkaan"oli reilusti polttoöljyä joukossa on toki nyt vaihdettu, vai rikkooko toi kokoränni ne.
V.tuttaa, otin jo komentajakin pois,oli joku yleiskartta
No haen uudet tulpat ja rupeen tutkimaan käynnin heikkoutta.
Todettu tähän mennessä tulpat tahtoo kastua(ilman komentaajakin)
Putken päästä reilut lieskat kierroksilla
savuttaa aika vitusti mustaa mun mielestä, veikkaan männänrenkaiden vaihdon syyksi, eivät varmaan vielä iskussa.
Onneks on sentään pakkasta, muuten ahistas enempi.
Voiko toi kokoränni oikeesti sotkee seokset totaalisesti? haittaako radikaalisesti toi lamdareijän tulpan puuttuminen, haen huomenna senkin.
Tulpissa hiton heikko kipuna kaikissa, hinkkailun jälkeen saan käynnistymään mutta käy heikosti, tutkin että lyövät läpi mistä sattuu, voiko ne olla ottanut itseensä paskan "rikkaan"oli reilusti polttoöljyä joukossa on toki nyt vaihdettu, vai rikkooko toi kokoränni ne.
V.tuttaa, otin jo komentajakin pois,oli joku yleiskartta
No haen uudet tulpat ja rupeen tutkimaan käynnin heikkoutta.
Todettu tähän mennessä tulpat tahtoo kastua(ilman komentaajakin)
Putken päästä reilut lieskat kierroksilla
savuttaa aika vitusti mustaa mun mielestä, veikkaan männänrenkaiden vaihdon syyksi, eivät varmaan vielä iskussa.
Onneks on sentään pakkasta, muuten ahistas enempi.
Pelkkä kokoränni vaikuttaa niin vähän seoksiiin pienillä kierroksilla ja paikalla käytössä/kaasuttelussa että pitäisi kyllä käydä aika moitteetomasti jos kaikki muuten on kunnossa.
Vaihda puhtaat bensat ja ne tulpat jos ne on sököt.
Oireet rikkaallakäyntiin viittaisi että alipaineanturin letku on irti. Tarkasta että letku on anturissa paikallaan. ym alipaineletkuliitokset
Vaihda puhtaat bensat ja ne tulpat jos ne on sököt.
Oireet rikkaallakäyntiin viittaisi että alipaineanturin letku on irti. Tarkasta että letku on anturissa paikallaan. ym alipaineletkuliitokset
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Joo alipainevialta kuulostaa, käy aivan päin persettä jos alipainetieto ECU:lta puuttuu. Eli: ruiskurungoilta lähtee letkut jotka yhdistyy keskellä yhdeksi ja se letku pitää mennä suodatinkotelon kulmassa kiinni olevaan alipaineanturiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport