gen1 kannen murheita

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

Sain tänään kannen irti, löytyipä vikaakin oli pakopuolen nokka-akselin laakeri levinnyt, olisiko tässä syy paineiden karkaaminen öljytilaan kun penkissä oli ajettu.

Itse en vuotoa ole todennut kun konetta on käytetty tyhjäkäynnillä, jolloin ylimääräisiä kilinöitä jne. ei havainnut.
Laitan linkin fb kuvaan jos se näkyisi.
fb kuva nokasta
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Eipä tossa mitään ihmeellistä ole, noita asentaessa rikottuja laakereita on nähty ennenkin...
Ei vaikuta paineisiin.....
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

Ksthb kirjoitti:Eipä tossa mitään ihmeellistä ole, noita asentaessa rikottuja laakereita on nähty ennenkin...
Ei vaikuta paineisiin.....
No eipä mitään, joko voisin ensiviikolla kiikuttaa kannen sulle Jamppa, onko ok?
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

sopii kyllä
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

Olisko Jamppa jäänyt pakonokkaa josta voisit luopua?
Vai tilailenko rapakon takaa?
toki muutkin voi tarjota.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Minulta ainaki löytyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

mopokuume kirjoitti:Olisko Jamppa jäänyt pakonokkaa josta voisit luopua?
Vai tilailenko rapakon takaa?
toki muutkin voi tarjota.

Löytyy kyllä, pulla kaffereiden hinnalla...
Ja kaikki muukin roina, ettei tartte lähtee kalasteleen kauempaa....




Edited By Ksthb on 1321648097
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

Ksthb kirjoitti:
mopokuume kirjoitti:Olisko Jamppa jäänyt pakonokkaa josta voisit luopua?
Vai tilailenko rapakon takaa?
toki muutkin voi tarjota.

Löytyy kyllä, pulla kaffereiden hinnalla...
Ja kaikki muukin roina, ettei tartte lähtee kalasteleen kauempaa....

onkos jamppa kansi missä tilassa?
Soittelen tulevalla viikolla, jahka palailen lumilta.
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

Kiitos Jampalle kannen viilaamisesta, sekä hyvästä opastuksesta, toivotaan että pääsen vihdoin 300km/h paremmalle puolelle kaasujen kanssa ensikesänä.
Kiitos myöskin Artsille pakonokasta.
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

Parit kysymykset.
Voiko toi kokoränni oikeesti sotkee seokset totaalisesti? haittaako radikaalisesti toi lamdareijän tulpan puuttuminen, haen huomenna senkin.

Tulpissa hiton heikko kipuna kaikissa, hinkkailun jälkeen saan käynnistymään mutta käy heikosti, tutkin että lyövät läpi mistä sattuu, voiko ne olla ottanut itseensä paskan "rikkaan"oli reilusti polttoöljyä joukossa on toki nyt vaihdettu, vai rikkooko toi kokoränni ne.
V.tuttaa, otin jo komentajakin pois,oli joku yleiskartta
No haen uudet tulpat ja rupeen tutkimaan käynnin heikkoutta.
Todettu tähän mennessä tulpat tahtoo kastua(ilman komentaajakin)
Putken päästä reilut lieskat kierroksilla
savuttaa aika vitusti mustaa mun mielestä, veikkaan männänrenkaiden vaihdon syyksi, eivät varmaan vielä iskussa.
Onneks on sentään pakkasta, muuten ahistas enempi.
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Pelkkä kokoränni vaikuttaa niin vähän seoksiiin pienillä kierroksilla ja paikalla käytössä/kaasuttelussa että pitäisi kyllä käydä aika moitteetomasti jos kaikki muuten on kunnossa.

Vaihda puhtaat bensat ja ne tulpat jos ne on sököt.

Oireet rikkaallakäyntiin viittaisi että alipaineanturin letku on irti. Tarkasta että letku on anturissa paikallaan. ym alipaineletkuliitokset
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Joo alipainevialta kuulostaa, käy aivan päin persettä jos alipainetieto ECU:lta puuttuu. Eli: ruiskurungoilta lähtee letkut jotka yhdistyy keskellä yhdeksi ja se letku pitää mennä suodatinkotelon kulmassa kiinni olevaan alipaineanturiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Joppe
Viestit: 247
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 21:59

Viesti Kirjoittaja Joppe »

kaasuläpien anturi? vikakoodi onko palkki keskellä?
77-1313256978

Viesti Kirjoittaja 77-1313256978 »

Kannattais ehkä laittaa hyppylanka siihen vikakoodin lukijan töpseliin, ni sais vikakoodin näyttöön.
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

täytyy huomenna tutkia ehdotukset läpi kiitti, palaan huomenna.

Toi alipaineletku asia täytyy aamulla heti vilkasta töihin mentyäni, muistelen hatarasti etten suodatinkoteloon ole laittanut kuin 2kpl sähköliittimiä.




Edited By mopokuume on 1330895683
Vastaa Viestiin