Morientes veljet ja sisaret,
Tuli käytyä ekaa kertaa radalla Kemorassa perjantaina. Ehkä tuli vähän liikaa jarruteltua kun eturenkaan keskusta on sulanut...
Mutta sellainen ongelma on että kun joskus joutuu ajamaan esim. ykkösellä hiljaa niin se ei tahdo onnistua ollenkaan. Kun alkaa vääntämään kaasusta niin se aina rykäisee silleen kunnolla heti. Samalla oli vaikea ajaa Kemorassa karusellimutkaan kun alkoi vääntämään kaasua niin ekaksi ei tapahdu mitään ja sitten se pomppaa moottorijarrutuksesta heti veto päälle... Onkohan se säätöasia vai onko muillakin sellaista ominaisuutta?
Joo, kyllä se aika ajoin nypyttää minunkin pyörä. Samoin se nypyttää siinä nafti kasikympissä... Mut neuvoja en jostain syystä osaa antaa, pitää itsekin alkaa kyselemään joiltakin...
Minna
Tämä sama ominaisuus samoin kuin kiusallisen terävä kaasuun vastaavuus katosi kun säädätin ruiskun +5 +5 +5
toimii pehmeästi ja puhtaasti tyhjäkäynnistä rajoittajaan.
:p suosittelen myös MRA racing plexiä kaikkeen käyttöön.
ihan samaa vikaa mullakin,mutten ole säädättännyt ruiskuja,ku ostin pc3 usb ja koko putkiston sekä bmc-filtterin ..säädätän sen jarru penkissä,joten luulis tuo nykiminen häviävän sen myötä..
tuohon nykimiseen saattaa olla muitakin syitä kuin bruutan pelittämättömyys, vaikka kyllähän sun kertomus siihen tautiin ehkä enemmän kyllä viittaa. tokiis, jos ao.jutuista jotkut kohdat myös täyttyvät, ja ruiskukaan ei ole uíhan timmissä, voihan se aikas karmee ajettava olla kulmissa ja kurveissa...
busaahan on hieman moitittu ( ja syystäkin....=( siitä, että ensiö/toisiovedon välys on hieman liian suuri. ilmiöön voi tutustua kun käymätöntä bussea tönii ees taa ykkönen silmässä pitkin tallin lattiaa. suht pitkän matkan toi liikkuu ennekuin koneen vastus alkaa tuntua jarruna kumpaankin suuntaan. jos vielä ketjutkin sattuu oleen suht löysällä, vaimenninkumipalat löysiä kenties siellä takarattaan ja vanteen välissä, niin johan toi välys kyllä taatusti tuntuu ikävästi ajossakin.
kieltämättä tämä "ominaisuus" on pahimmoillaan likipitäin tasakaasulla ajettaessa ykkösellä ja kakkosella esim.kaupungissa hissukseen ajellessa, jossa harvemmin saa vetoa kunnolla käytettyä. kytkintä saa käyttää koko lailla, ettei ihan poukkoilisi kuni kani ikään...
noiden vetovälyksien merkityksen huomaa kun ajaa ihka uudella busella, ja hyppää siitä 5000- tai enemmän ajetun hayan selkään. tai sitten toisinpäin, ero on mekoinen mun mielestä negaisempaan suuntaan, vaan onhan tuon kanssa elämään oppinut.... =)
toi kaasuvaijerin välys kandee kans säätää mahdollisimman pieneksi, eli juuri niille rajoille ettei vielä nosta kierroksia kun stongat heittää täpöillä ääriasentoihinsa. konee lämpöhän venuttaa hiukan tota vaijeriakin, joten kylmänä säädellessä toi saa olla suht välyksetönkin. itseäni ärsytti myös kaasukahvan päittäisklappi molemissakin busissa, ja ujutinkin sinne kahvan vaijerikoppan ja vaijeripitimen väliin semmoisen teflonisen prikan. hyvä tuli...!!
ja tyhjäkäyntikiekat välille 1200 - 1400, sekin auttaa jo tuon dead- kohdan poistamisessa jonkin verran !
Nainen kysyy, asennoiduttehan, arvon herrat, sopivalla tyyneydellä... ja ladyt kans, jotka pystyvät jelppimään...
Kun tää mun pyörä edelleen nykii, vaikka se oli jo jossain uuden softan myötä suoritetussa ruiskun säädössä.
Vähän se parani, mutta ei se mihinkään hävinnyt. Ja maksoikin vielä... Uusi pyörä, ei käy kunnolla, pitää maksaa, että saataisiin nykimättömäksi, nykii edelleen... Oon ihan kädetön, avuton ja aivoton? MITÄ MUN KUULUU TEHDÄ? Nakkilan miehet ei ota mua tosissaan...