hyvin on tehoa,mitä myllyyn on tehty??Tase1 kirjoitti:Eilen tuli käytyä Kemissä ja penkitin Busan:
Tehoa oli 171.8hv ja vääntöä 135.2Nm
Ihan kiitettävästi vajaa 60tkm ajetulle vanhukselle :laugh:
Käppyrä löytyy täältä
tehot.........on.........ko - penkitystä
...nojoo... mulla 'löyty' 196.4 rwhp/10408 rpm + 145. Nm/7429 rpm takikselta.....
..käppyröitä en vielä ole laittanut,koska säätö on kesken...
..eka veto ilman säätöjä ois tässä
Modeja on tehty jos jonkinlaista..kiitos 'tohtoreiden'.....
:unclesam:
Edited By Agostini on 1149842537
..käppyröitä en vielä ole laittanut,koska säätö on kesken...
..eka veto ilman säätöjä ois tässä
Modeja on tehty jos jonkinlaista..kiitos 'tohtoreiden'.....

Edited By Agostini on 1149842537
hajahuja kirjoitti:Tase1 kirjoitti:Eilen tuli käytyä Kemissä ja penkitin Busan:
Tehoa oli 171.8hv ja vääntöä 135.2Nm
Ihan kiitettävästi vajaa 60tkm ajetulle vanhukselle :laugh:
Käppyrä löytyy täältä
hyvin on tehoa,mitä myllyyn on tehty??
Köyhän miehen viritys..

Tänään viaberilla penkki näytti:
155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)
Muuten vakio peli mutta kiinni devilin tuplaputkisto (koko), powercommander IIIR ja TRE . vuosimalli mulla 2005.
Harrin mukaan aika paska keli penkittää huipputehoja mutta mun mielestä ihan jees luvut.
155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)
Muuten vakio peli mutta kiinni devilin tuplaputkisto (koko), powercommander IIIR ja TRE . vuosimalli mulla 2005.
Harrin mukaan aika paska keli penkittää huipputehoja mutta mun mielestä ihan jees luvut.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Aika hyvin linjassa tohon mun kikottimeen. Sama putki +BMC filsu, säädetty omalla boxilla.Jassu kirjoitti:Tänään viaberilla penkki näytti:
155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)
MR-Powerin penkki antoi jotain 165, Kemin 159 ja sit joku joka oli -05 B-Weekendissä 163.
Ei tosta Pc:tä paljon hyötyä ole jos pelkkä putki on vaihdettu....
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Aika hyvin heittoa noissa penkeissä aina, jos olen oikein käsittänyt niin toi viaberin penkki on aika pessimistinen, et "paperihevosia" sieltä ei oikein saa.Sepe kirjoitti:Aika hyvin linjassa tohon mun kikottimeen. Sama putki +BMC filsu, säädetty omalla boxilla.
MR-Powerin penkki antoi jotain 165, Kemin 159 ja sit joku joka oli -05 B-Weekendissä 163.
Mulle noi luvut oli toisarvoisia, halusin vaan pelin "alueelle" ettei kone tykkää huonoa putken vaihdosta.
Ei tosta Pc:tä paljon hyötyä ole jos pelkkä putki on vaihdettu....
Hyöty lieneekin siinä että saadaan käyrä tasaisemmaksi kun säätöalue on tarkempi, eli "etua" ei ole jos tuijottaa vaan numeroita mutta se voi sitten ajossa tuntua erilaiselta. tiedä sitten...
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Penkki tuloksista !
Meillä Raaserin penkissä on vedetty monta busaa, Tässä muutama esimerkki:
1. vm-01, 151 hv/127 Nm
- yoshimura trs koko putkisto + oman ruiskun säätö
2. vm-02, 155,6 hv/127 Nm
3. vm-06, 154,7 hv/131 Nm
- yoshimura r22 sliparit + oman ruiskun säätö
4. vm - 04, 154,06 hv/ 127 Nm
- täysin vakio. Mun oma pyörä
- akran open titaani sliparit 159,76 hv / 136 Nm
- ei koskettu omaan ruiskuun
TULOKSET AJETTU 6, VAIHTEELLA
Eli niissä on eroja.Pidin aika kovana tehon ja väännön lisäyksenä tuota 6 heppaa ja varsinkin väännön lisäystä 9 Nm:ä pelkillä slipareilla.
t. Hirwari
Meillä Raaserin penkissä on vedetty monta busaa, Tässä muutama esimerkki:
1. vm-01, 151 hv/127 Nm
2. vm-02, 155,6 hv/127 Nm
3. vm-06, 154,7 hv/131 Nm
- yoshimura r22 sliparit + oman ruiskun säätö
4. vm - 04, 154,06 hv/ 127 Nm
- täysin vakio. Mun oma pyörä
- akran open titaani sliparit 159,76 hv / 136 Nm
- ei koskettu omaan ruiskuun
TULOKSET AJETTU 6, VAIHTEELLA
Eli niissä on eroja.Pidin aika kovana tehon ja väännön lisäyksenä tuota 6 heppaa ja varsinkin väännön lisäystä 9 Nm:ä pelkillä slipareilla.
t. Hirwari
Muistaessaa noi omatkin tänne laittaa. Eli -03 vekotin ja modeina on Micronin beta bolt-on ja oman ruutan säätö. Penkityspaikkana Erkka Korpiaho
158.45hp (9600rpm)
138.08Nm (6700rpm)
En tiedä onko optimistinen vaiko eikö. Säätämättömään eroa oli kuitenkin 5hp ja jokunen nyyttöni. Seuraavaksi ajattelin hankkia Micronin käyrästön ja pähkäillä tarviiko hommata vielä joku ruuttakomentaja tms.
158.45hp (9600rpm)
138.08Nm (6700rpm)
En tiedä onko optimistinen vaiko eikö. Säätämättömään eroa oli kuitenkin 5hp ja jokunen nyyttöni. Seuraavaksi ajattelin hankkia Micronin käyrästön ja pähkäillä tarviiko hommata vielä joku ruuttakomentaja tms.
Busa -99, mittarissa 75tkm. Penkitys Riku Motor, Lahti 21.6.2006.
Moottoriteho: 192hp
takapyörä: 176hp
Penkityslaite oli merkkiä Fuchs.
Busassa Micron 4-1 putki, TRE, airboxmodaus ja K&Nfiltteri.
Tulos hyvä mutta aloin tässä ihmettelemään että olisko hiukka optimistisia lukemia?! Tai sitten busassa on jotain virityksia mistä en tiedä mitään...
No, olkoon lukemat hiukka yläkanttiinkin ni ainakin ilmeisesti kertoo että ei ihan vielä ole kilometrit lopussa koneelta.
t. j
Moottoriteho: 192hp
takapyörä: 176hp
Penkityslaite oli merkkiä Fuchs.
Busassa Micron 4-1 putki, TRE, airboxmodaus ja K&Nfiltteri.
Tulos hyvä mutta aloin tässä ihmettelemään että olisko hiukka optimistisia lukemia?! Tai sitten busassa on jotain virityksia mistä en tiedä mitään...

No, olkoon lukemat hiukka yläkanttiinkin ni ainakin ilmeisesti kertoo että ei ihan vielä ole kilometrit lopussa koneelta.
t. j
- elämä on kuin hevospooloa piraijoiden kanssa -