tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

Tase1 kirjoitti:Eilen tuli käytyä Kemissä ja penkitin Busan:

Tehoa oli 171.8hv ja vääntöä 135.2Nm
Ihan kiitettävästi vajaa 60tkm ajetulle vanhukselle :laugh:

Käppyrä löytyy täältä
hyvin on tehoa,mitä myllyyn on tehty??
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

...nojoo... mulla 'löyty' 196.4 rwhp/10408 rpm + 145. Nm/7429 rpm takikselta.....
..käppyröitä en vielä ole laittanut,koska säätö on kesken...
..eka veto ilman säätöjä ois tässä

Modeja on tehty jos jonkinlaista..kiitos 'tohtoreiden'.....


:respekt: :bowdown: :unclesam:




Edited By Agostini on 1149842537
Avatar
Tase
Viestit: 168
Liittynyt: 24 Touko 2004, 08:22
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tase »

hajahuja kirjoitti:
Tase1 kirjoitti:Eilen tuli käytyä Kemissä ja penkitin Busan:

Tehoa oli 171.8hv ja vääntöä 135.2Nm
Ihan kiitettävästi vajaa 60tkm ajetulle vanhukselle :laugh:

Käppyrä löytyy täältä

hyvin on tehoa,mitä myllyyn on tehty??

Köyhän miehen viritys.. :D Micron Full Race 4-2-1 putki, airboxmodi, pair poistettu, iridium tulpat ja K&N filtteri.
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

penkitin tänään pusan.. eli yosi vaimentimet, tre, k&n suodatin. 159.25hv ja 125,48Nm
lämpöö oli 30,07...Ruisku oli tarkoitus säätää mut kaik olikin jo valmiix kohdallaan:)
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Käytin tänään bikefox:n penkissä.. 260hv 225nm :p

Vertailun vuoksi.. kerhonpenkin lukemat oli: 250hv 214nm




Edited By kajbusa on 1151384780
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
pete695
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Touko 2006, 16:24
Paikkakunta: oman kylän poikia

Viesti Kirjoittaja pete695 »

:bike: tänään oli sitten mopo viaberin penkissä,ja tällasia lukemia se anto ennenkuin.......231,6hv/174,3nm lensi painekotelo taivaantuuliin....kele ??? käppyrä galleriassa.
että tällanen tapaus tällä kertaa.
se vaan nyt on niin
Avatar
race
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Touko 2004, 18:48
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja race »

:p Max Horsepower 3.5 hp / 7000 rpm
Max Torque 2.3 ft-lbs / 7000 rpm ...ja kahdelta pyörältä ...kyllä on poitsu ilonen
:arskat: :rasberry:
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Avatar
Jassu
Site Admin
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Touko 2004, 20:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jassu »

Tänään viaberilla penkki näytti:

155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)

Muuten vakio peli mutta kiinni devilin tuplaputkisto (koko), powercommander IIIR ja TRE . vuosimalli mulla 2005.

Harrin mukaan aika paska keli penkittää huipputehoja mutta mun mielestä ihan jees luvut.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Jassu kirjoitti:Tänään viaberilla penkki näytti:

155,7hp (9177rpm)
135,8Nm (6759rpm)

Muuten vakio peli mutta kiinni devilin tuplaputkisto (koko), powercommander IIIR ja TRE . vuosimalli mulla 2005.

Harrin mukaan aika paska keli penkittää huipputehoja mutta mun mielestä ihan jees luvut.
Aika hyvin linjassa tohon mun kikottimeen. Sama putki +BMC filsu, säädetty omalla boxilla.
MR-Powerin penkki antoi jotain 165, Kemin 159 ja sit joku joka oli -05 B-Weekendissä 163.

Ei tosta Pc:tä paljon hyötyä ole jos pelkkä putki on vaihdettu....
Avatar
Jassu
Site Admin
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Touko 2004, 20:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jassu »

Sepe kirjoitti:Aika hyvin linjassa tohon mun kikottimeen. Sama putki +BMC filsu, säädetty omalla boxilla.
MR-Powerin penkki antoi jotain 165, Kemin 159 ja sit joku joka oli -05 B-Weekendissä 163.
Aika hyvin heittoa noissa penkeissä aina, jos olen oikein käsittänyt niin toi viaberin penkki on aika pessimistinen, et "paperihevosia" sieltä ei oikein saa.

Mulle noi luvut oli toisarvoisia, halusin vaan pelin "alueelle" ettei kone tykkää huonoa putken vaihdosta.

Ei tosta Pc:tä paljon hyötyä ole jos pelkkä putki on vaihdettu....

Hyöty lieneekin siinä että saadaan käyrä tasaisemmaksi kun säätöalue on tarkempi, eli "etua" ei ole jos tuijottaa vaan numeroita mutta se voi sitten ajossa tuntua erilaiselta. tiedä sitten...
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
107-1137111439

Viesti Kirjoittaja 107-1137111439 »

Moto-Seinäjoella penkissä viher-busalla 7.7. Moottoriteho 206,takapyöräteho 179,45,vääntö 136.93. Taukoja täytyi pitää koska takarenkas alkoi sulaa kun mapitettiin,oli vähäsen kuuma:run conditions 38.85`C... :arskat:
72-1114031666

Viesti Kirjoittaja 72-1114031666 »

Penkki tuloksista !

Meillä Raaserin penkissä on vedetty monta busaa, Tässä muutama esimerkki:

1. vm-01, 151 hv/127 Nm
- yoshimura trs koko putkisto + oman ruiskun säätö
2. vm-02, 155,6 hv/127 Nm
- yoshimura trs koko putkisto + oman ruiskun säätö
3. vm-06, 154,7 hv/131 Nm
- yoshimura r22 sliparit + oman ruiskun säätö
4. vm - 04, 154,06 hv/ 127 Nm
- täysin vakio. Mun oma pyörä
- akran open titaani sliparit 159,76 hv / 136 Nm
- ei koskettu omaan ruiskuun

TULOKSET AJETTU 6, VAIHTEELLA

Eli niissä on eroja.Pidin aika kovana tehon ja väännön lisäyksenä tuota 6 heppaa ja varsinkin väännön lisäystä 9 Nm:ä pelkillä slipareilla.

t. Hirwari
80-1142185074

Viesti Kirjoittaja 80-1142185074 »

Muistaessaa noi omatkin tänne laittaa. Eli -03 vekotin ja modeina on Micronin beta bolt-on ja oman ruutan säätö. Penkityspaikkana Erkka Korpiaho

158.45hp (9600rpm)
138.08Nm (6700rpm)

En tiedä onko optimistinen vaiko eikö. Säätämättömään eroa oli kuitenkin 5hp ja jokunen nyyttöni. Seuraavaksi ajattelin hankkia Micronin käyrästön ja pähkäillä tarviiko hommata vielä joku ruuttakomentaja tms.
72-1114031666

Viesti Kirjoittaja 72-1114031666 »

No aika lähellä meidän Raaserin penkkituloksia, ehkä tärkeämpi asia on se, että käyt tarkistamassa muutoksen korpiaholla

t. Hirwari




Edited By HIRWARI on 1153425501
Avatar
jusna
Viestit: 31
Liittynyt: 14 Kesä 2005, 14:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jusna »

Busa -99, mittarissa 75tkm. Penkitys Riku Motor, Lahti 21.6.2006.

Moottoriteho: 192hp
takapyörä: 176hp

Penkityslaite oli merkkiä Fuchs.

Busassa Micron 4-1 putki, TRE, airboxmodaus ja K&Nfiltteri.

Tulos hyvä mutta aloin tässä ihmettelemään että olisko hiukka optimistisia lukemia?! Tai sitten busassa on jotain virityksia mistä en tiedä mitään... :shocked:

No, olkoon lukemat hiukka yläkanttiinkin ni ainakin ilmeisesti kertoo että ei ihan vielä ole kilometrit lopussa koneelta.

t. j
- elämä on kuin hevospooloa piraijoiden kanssa -
Vastaa Viestiin