Mulla on 99 mallinen busa joka ei lähde käymään kuumalla ilmalla.
Millainen ulkoinen pumppu siihen kävisi?
Kiitos tiedoista etukäteen.
Bensapumppu - Bensan kiehuminen
Mulla oli kans sama ongelma ja se just kuumalla ilmalla paheni ja siis johtui niistä sihtien tukkeutumisesta..
Haulla löytyy lisää tuolla ja muitakin varmaa kun selailee foorumia.
Haulla löytyy lisää tuolla ja muitakin varmaa kun selailee foorumia.
Oletko sama mies kuin lauantaina Hml torilla juteltiin pikaisesti aiheesta sen äärellä? Vakiopumpun voi korvata periaatteessa millä vaan ruiskumoottoriin tarkoitetulla b-pumpulla, mutta sanomatta jäi että tarvitset samalla myös erillisen paineensäätimen (3bar). Autourheiluliikkeistä löytyy ainakin, laatumerkkejä mm. Bosch ja Walbro. Laita samalla myös bensafiltteri linjaan. Liittimissä voi olla hieman askartelua, muuten melko simppeliä ruuvausta.
Club 100 m/s
Onko -99 tankin pohjassa muuten vakiona sekä lähtö- että paluulinja valmiina?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Sama vanha ukko h.linnasta koitin saabin ja bmw:n ruiskupumppuja eivät toimineet en ole mikään ruudinkeksijä kerro että vanhakin ymmärtää-Artsi- kirjoitti:Oletko sama mies kuin lauantaina Hml torilla juteltiin pikaisesti aiheesta sen äärellä? Vakiopumpun voi korvata periaatteessa millä vaan ruiskumoottoriin tarkoitetulla b-pumpulla, mutta sanomatta jäi että tarvitset samalla myös erillisen paineensäätimen (3bar). Autourheiluliikkeistä löytyy ainakin, laatumerkkejä mm. Bosch ja Walbro. Laita samalla myös bensafiltteri linjaan. Liittimissä voi olla hieman askartelua, muuten melko simppeliä ruuvausta.
Eli siis alkuperäiseen kysymykseen; tankin lähdöstä pumpulle (pumpuksi vaikka jompikumpi Artsin mainitsemista), pumpun perään ruiskulinjaan tarkoitettu bensansuodatin, sen jälkeen T-haara josta toinen ruiskuille ja toinen regulaattorille joka säädetty tuohon 3 bar lukemaan, regulaattorilta sitten paluu tankkiin. Ruiskusuuttimissa olevat sihdit joutunee tuon 99-mallin pumpun jäljiltä tosiaan putsailemaan kuparitöhnästä niinkuin MGa sanoikin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport